Skip to content

Personalizacija u e-mail marketingu označava ciljanje određenog korisnika sa svim podacima i informacijama koje imamo o njemu (ime korisnika, ime kompanije i slično).

Sam cilj ili svrha personalizacije mejla je da se vaši korisnici osećaju važnim. Treba da im predstavite da oni nisu samo mejl adresa u vašoj bazi.

 

Kako izgledaju personalizovani mejlovi?

Jedna od najčeščih oblika personalizacije je korišćenje imena korisnika, bilo u naslovu ili u telu mejla.

Šta se još može personalizovati?

Osim već pomenutog imena korisnika, neki od oblika personalizacije mogu biti i ime kompanije, proizvod ili uslugu koju koriste i slično.

 

Kako se povezuju imena, mejlovi i ostali atributi personalizacije?

Kao što smo spomenuli u prethodnom blogu, jedna od najbitnijih stvari kod Email marketinga je dobro organizovana baza mejlova. Upravo u vašoj bazi povezujete mejlove sa ostalim karakteristikama korisnika (ime kompanije u kojoj je zaposlen, da li koristi neku od vaših usluga ili je kupio određeni proizvod i slično).

Nakon što sredite bazu i upload-ujete je kao Contact listu u okviru vašeg provider-a, preostaje vam da te podatke uvežete prilikom kreiranja mejla koji šaljete.

slika ekrana iz klijenta za slanje mejlova

Svaki provider je specifičan što se tiče mogućnosti za dizajn i kreiranje mejla, međutim na sličan način se uvezuju informacije o personalizaciji. Kao što možete videti na slici ispod, u opcijama za tekst (bold, italic, underline i slično )postoji zasebna stavka ‘’Add personalisation’’. Ovde birate koji atribut želite da uvežete u mejl. Pored dodavanja personalizacije u telu mejla, takođe možete dodati i personalizaciju u samom naslovu mejla.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer