skip to Main Content

Instagram neprekidno radi na poboljšanju korisničkog iskustva i novim mogućnostima u okviru platforme. Uobičajeno je da nakon test perioda sa ograničenim brojem korisnika, nova opcija postaje dostupna svim korisnicima, ako se pokaže kao korisna.

Tako je jedna nova opcija već uvedena, a o čemu se tačno radi, možete saznati u nastavku bloga.

instagram logo za lajk emotikonima oko njega

Objavljivanje Story-ja na Instagramu

Iako već dugo postoji mogućnost zakazivanja i automatskog objavljivanja postova na Instagram-u (kako preko Creator Studio-a, tako i preko različitih eksternih platformi) zakazivanje Story-ja je takodje moguće, ali ne i automatsko objavljivanje. Ljudska ruka je i dalje potrebna kako bi se objavio Story na Instagram-u, a posebno neki kreativni Story koji sadrži story stikere.

Kako kreiranje kreativnih Story-ja koji sadrže stikere (poput pitanja, kviza ili ankete) iziskuje malo više vremena, administratori i menadžeri društvenih mreža moraju unapred isplanirati vreme za pravljenje ovakvih storija, koji svakako dosta utiču na interakciju sa ciljnom grupom. Takodje pomažu u komunikaciji, boljem upoznavanju pratioca, kao i dobijanju feedback-a za proizvode i usluge. 

instagram-story-drafts-is-available-instagram-stickers

Story drafts opcija

Kao što smo nedavno najavili u jednom od prethodnih blogova Story drafts opcija na Instagram-u je od sada dostupna. 

Do sada su svi korisnici mogli da sačuvaju Story na svoj uredjaj, kako bi ga objavili u željeno vreme, ali taj Story onda ne bi bio u izvornom obliku kako izgleda neposredno pre objavljivanja (sa svim klikabilnim elementima / stikerima). Stikeri poput kviza ili ankete, morali bi se opet praviti.

Sa Story drafts opcijom ovaj “problem” je rešen. Neće biti velikog gubljenja vremena, jer će svi sačuvani storiji u draft odeljku moći da se objave na jedan klik, sa svim svojim prethodno unetim elementima (anketa, lokacija, kviz itd.). Kako se može primetiti ova opcija je dostupna profilima koji imaju preko 10.000 pratilaca.

Dakle, ovo je još jedan način za bolje organizovanje vremena i objavljivanje Story-ja u optimalno vreme, kako bi se postigao najbolji engagement. Možda to neće biti preveliki pomak u interakciji, ali može biti izuzetno koristan za sve koji žele da na najbolji mogući način iskoriste mogućnosti koje Instagram platforma pruža.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Back To Top