skip to Main Content

Instagram često iznenadjuje svoje korisnike, a posebno menadžere društvenih mreža kada su u pitanju noviteti i funkcionalnosti u okviru platforme. Mogućnosti koje trenutno pruža Meta Business Suite obezbedile su bolje planiranje, kontrolu i plasman sadržaja na Instagramu i Facebook-u. Medjutim, nove opcije ne prestaju da iznenadjuju.

 

Zakazivanje Instagram postova u okviru aplikacije

Iako je ova opcija postala dostupna još 2020. godine u okviru Creator Studia i od tada ne zahteva korišćenje drugih platformi za zakazivanje postova, Instagram nastavlja da je unapredjuje.

Kao što se može videti na slici iznad, Instagram radi na razvoju opcije zakazivanja postova u okviru same aplikacije, koja će omogućiti korisnicima zakazivanje svih postova, uključujući reels ali i story. 

Jedna od prethodnih velikih novina u vezi story objava bila je njihovo čuvanje u okviru drafts, o čemu smo tada pisali. Na ovaj način korisnici, prilikom objavljivanja story-ja, imaju spreman story koji su prethodno napravili i sačuvali u drafts ali moraju opet da udju u aplikaciju i ručno objave story. Nova opcija zakazivanja postova donosi automatizaciju ovog procesa, a samim tim i uštedu vremena.

Medjutim, iz Meta-e su takođe nedavno najavili novi Reels API, koji će verovatno omogućiti korisnicima da zakažu sadržaj Reels-a preko pomoćnih alata za zakazivanje – tako da je, uglavnom, već moguće zakazati sav Instagram sadržaj na neki drugi način. Ali ne iz same Instagram aplikacije – i to bi se moglo pokazati kao veoma vredna opcija, posebno za menadžere društvenih mreža.

Ova opcija još uvek nije dostupna ali deluje da će uskoro postati jer na osnovu fotografija koje su objavili izgleda da je skoro gotova.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer