skip to Main Content

Velike platforme poput Facebook-a i Instagram-a su postale sastavni deo života ljudi i korisnici dosta vremena u toku dana provode na ovim platformama, dok istovremeno, ove platforme svakodnevno rade na unapredjenju svojih mogućnosti, kako bi što duže okupirali pažnju korisnika i zadovoljili njihove potrebe.

Novih funkcija za zabavu, ali i povećanje interakcije sa pratiocima je sve više u okviru Instagram storija. Posebno u doba korone, kada korisici još više vremena provode na mobilnim uredjajima. 

Tako je Instagram u kratkom vremenskom periodu uspeo da poveća broj mogućnosti za interakciju sa korisnicima putem Instagram Story nalepnica. U pojedinim državama se pojavila mogućnost korišćenja Gift Card i Food Orders nalepnica, ali za sada nije poznata informacija da li će ove opcije biti dostupne u Srbiji. Jedna od novina koja se pojavila kod nas je challenge nalepnica, ali o tome možemo pisati u nekom od narednih blogova.

Da li koristite sve mogućnosti koje nudi Instagram story? 

Postoji više Instagram Story nalepnica (stikera) koje možete da koristite za povećanje interakcije sa korisnicima, poput location, hashtag, questions, quiz, countdown, emoji slider, challenge ali i poll, odnosno pravljenje anketa, o čemu će biti više reči u ovom blogu.

Kakva je korist od Instagram Story anketa?

Uz pomoć Instagram Story anketa možete lakše komunicirati sa svojim pratiocima, otkriti šta ih zanima više od vaših proizvoda ili usluga, pa tako i dobiti korisne informacije o budućem sadržaju za pratioce.

Kada se ispred korisnika pojavi sponzorisani Story oni mogu dodirnuti jednu od dve opcije, a platforma će beležiti rezultate. Na taj način interaktivne ankete mogu dati dragocene uvide o interesima i željama ciljne grupe. Ono što je bitno, možete napraviti Custom audience i ponovo napraviti interakciju sa korisnicima koji su učestvovali u anketi.

 

Odakle krenuti?

Iako primarni fokus kod kreiranja ankete treba biti na pitanju i ponudjenim odgovorima, kreativni vizual je takodje od izuzetnog značaja. Potrebno je odlučiti da li želite video ili photo uz anketu. Mi preporučujemo fotografiju koja ima veze sa pitanjem i odgovorima, jer postoji mogućnost da video odvuče pažnju korisnika.

Kada ste odabrali vizual, prelazimo na Facebook Ads Manager. Nakon odabira vrste kampanje, u okviru Ad set-a podešavamo gde će se pojavljivati sponzorisana objava (placements) i biramo samo Instagram Stories.

Nakon što ste odabrali odgovarajući vizual i obeležili Instagram Stories u okviru placements, prelazimo na Add i potrebno je čekirati Add an interactive poll, kako bi se otvorio dodatak za pitanje i ponudjene odgovore.

Završne postavke

Pitanje i odgovori trebaju biti jasni i interesantni, kako bi došlo do interakcije. Postoji ograničenje u pitanju, sa 90 karaktera. Nakon što upišete pitanje, pregled objave možete videti na desnoj strani ekrana i na osnovu toga pozicionirati kako vam odgovara. Font pitanja je Times New Roman, bela boja. Iz tog razloga najbolje je odlučiti se za vizual crne ili neke tamne boje.

Pitanje koje želite da postavite može biti u okviru vizuala, pa biste u tom slučaju ostavili prazno polje za pitanje, a odgovore pozicionirali na pravom mestu. Kada završite sa tim postavkama, Instagram Story anketa je spremna da bude sponzorisana.

 

Pratite našu sekciju News and stories i očekujte još edukativnih i zanimljivih tekstova

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Back To Top