skip to Main Content

Kada se oglašavate na Google-u, dopiranje do vaše ciljne grupe i kupaca je ključno. Google Display mreža je ogromna, sastoji se iz velikog broja sajtova, aplikacija i proizvoda u vlasništvu Google-a kao što je recimo YouTube. Lako se može desiti da se vaši oglasi prikazuju korisnicima kojima ne bi trebalo.

 

Kako optimizovati Google Display kampanju?

Kako bi Google Display kampanja bila uspešna, podešavanja kampanje moraju biti ispravna, oglasi efikasni i prava publika targetirana.

 

Podešavanja kampanje

Nakon što se izaberete Google Display kampanju, potrebno je ispravno konfigurisati kampanju.

Prvi korak je odabir lokacije i jezika ciljne grupe. Prilikom odabira lokacije, imate nekoliko ponuđenih opcija: da ciljate po tome da li su prisutni u toj lokaciji, da li pokazuju interes u vezi određene lokacije ili i jedno i drugo. Takođe, ukoliko targetirate veću lokaciju, možete unutar nje dodati manje oblasti gde ne želite da se oglas pojavljuje.

Među ostalim postavkama, možete odabrati da li želite da se oglas pojavljuje non stop ili u odrđeeno vreme, određenim danima, zatim odlučiti se za dinamične oglase kao i trajanje kampanje.

 

Targetiranje

Postoji veliki broj opcija za targetiranje kod Google Display kampanje. Možete se odlučiti da targetirate publiku po određenim ključnim rečima, interesima, demografiji, sajtovima i aplikacijama koje posećuju korisnici, sajtovima gde želite da se vaši oglasi prikazuju a možete se odlučiti i da targetirate vaše posetioce sajta (retargeting).

Google nudi opciju za optimizovano targetiranje, gde vašoj kampanji daje fleksibilnost da istraži korisnike koji će imati najveću verovatnoću da ostvare konverziju.

Koja je opcija najbolja, zavisi od vaše ciljne grupe i testiranjem možete suziti i doći do najboljih rezultata.

 

Oglasi

Kao oglase možete koristit banere koje vi dizajnirate (standard display oglas) i responsive display oglasi.

Responsive display oglasi su automatski generisani i predstavljaju kombinaciju naslova, slika, logoa, opisa koje vi izaberete. Prilikom kreiranja oglasa možete izabrati i naprednu opciju gde Google može dodatno pobošljati ovaj proces.

Dobitna postavka za Google Display kampanju ne postoji. Testiranjem različitih postavki, setova oglasa u odnosu na ostvarene rezultate trebalo bi da dobijete onu koja će da za najmanje uloženih sredstava donese najviše rezultata (konverzija).

 

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer