Skip to content

Zbunjuje li Vas jedna od najpopularnijih društvenih mreža širom sveta? Da li ste se zapitali šta bi mogao da znači TikTok za biznis? TikTok, nekima se čini da je to video aplikacija koja samo služi tinejdžerima za karaoke, ali zapravo je mnogo više od toga.

Ako pravilno koristite TikTok, možete predstaviti svoj posao ili proizvod ogromnoj publici. Prema statistikama koje možete pogledati u jednom od naših prethodnih blogova – Šta je TikTok?, zapravo možete da vidite koliko je TikTok ozbiljna društvena mreža za biznis.

Naravno TikTok nije prava platforma za sva svaku vrstu biznisa, a evo kako možete utvrditi da li je za vaš.

Proučite kako iskoristiti TikTok za biznis

Poslednja stvar koju želite da uradite jeste da se pridružite društvenoj mreži i da izgledate kao da ne znate šta radite. Da biste izbegli da vas korisnici zaobiđu, morate da proučite platformu. Proučavanjem vrste sadržaja i funkcionisanja na TikTok-u kao i komunikaciju sa drugim korisnicima ove platforme, vaše preduzeće može se prirodno uklopiti. Tako možete utvrditi da li je TikTok za vaš biznis.

TikTok se bavi zabavnim i vizuelno privlačnim sadržajem. Ako pogledate stranicu trenda TikTok-a, naićićete na tone smešnih video snimaka koji su postavljeni na neku od hit pesama.

TikTok prvenstveno koriste ljudi starosne dobi od 16 do 24 godine, tako da se morate kreativno povezati s njima ako želite da postignete uspeh na platformi.

Napravite zabavan sadržaj

Sada kada znate da se TikTok odnosi na zabavu i kreativnost, vreme je da kreirate svoj zabavni kreativan sadržaj. 

Stvaranje sopstvenog sadržaja jedan je od najlakših i najmanje skupih načina za promociju vašeg poslovanja na TikTok-u. Pored toga, jedna od najvećih prednosti TikTok-a je ta što vam nije potrebno da pravite skupe i profesionalne video snimke. Samo izvadite svoj pametni telefon i počnite da snimate.

Pokrenite hashtag izazov

Drugi način za promociju vašeg poslovanja na TikTok-u je pokretanje hashtag izazova. To je izazov kada podstaknete korisnike TikTok-a da stvaraju ili ponovo kreiraju sadržaj i dodaju mu brendirani hashtag.

Na primer, brend Guess bio je jedna od prvih kompanija koja je pokrenula hashtag izazov. Oni su ohrabrili korisnike TikTok-a da se sami snimaju noseći Guess novu liniju sa hashtagom #InMyDenim

Zabavni hashtag izazov ne samo da promoviše vaše poslovanje, već takođe donosi interakciju i angažman korisnika.

Saradnja sa influenserima

TikTok influenseri još uvek nemaju ogroman uticaj, ali ga polako stiču i vi možete raditi sa njima da biste proširili svoj domet na platformi. 

Generacija Z obično se suprotstavlja bilo čemu što izgleda kao tradicionalni oglas. Dakle, rad sa TikTok influenserima vam zaista može pomoći da uspostavite vezu sa tom generacijom korisnika.

Da biste dobili rezultate iz TikTok influenser marketinga, samo proverite da će uticaj uticati na vašu ciljanu publiku. Da biste pronašli pravog influencera za vaše poslovanje, morate tačno znati koja publika njega prati.

Da li TikTok sada ima malo više smisla? Ako vaš biznis ima mlađu ciljnu publiku, TikTok je savršeno mesto za privlačenje njihove pažnje. Koristite ove savete da biste maksimalno iskoristili svoju strategiju promocije TikTok-a.

Made by Andrej Jovanović –  Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top