Kao i prethodnih godina, Google objavljuje izveštaj sa najtraženijim pojmovima i trendovima u pretrazi. Liste…
Nedavno smo pisali o tome da je ažuriranje Facebook Creator Studio-a donelo veoma važnu funkciju za korisnike Instagrama – zakazivanje postova na Instagramu i IGTV videa je najvažnija novina, ali ta opcija još uvek nije bila dostupna na globalnom nivou.
Od nedavno, ova opcija je dostupna i za korisnike u Srbiji, što predstavlja odličnu vest za sve one koji zakazivanje postova već dugo rade uz pomoć različitih alata, poput Hootsuite-a, Buffer-a, Later-a i sličnih platformi.
Način povezivanja Instagram business profila sa Facebook stranicom, možete pogledati u našem prethodnom blogu o ovoj temi, a u nastavku ćete saznati koje sve mogućnosti pruža nova pomenuta opcija.
Zakazivanje postova na Instagramu
Kao što se može primetiti, omogućeno je zakazivanje objava na Instagram feed-u i na IGTV-u. Ono što nedostaje je zakazivanje Instagram storija.
Instagram story je vremenom postao veoma moćna opcija objavljivanja u okviru Instagrama, koja biznisima i influenserima pruža različite mogućnosti interakcije sa pratiocima. Iz tog razloga, uvodjenje opcije zakazivanja storija je nešto o čemu bi Facebook mogao da razmišlja u narednom periodu.
Instagram feed
Kao podrazumevana opcija, zakazivanje objava na instagram feedu nudi mogućnost dodavanja lokacije, tagovanja profila, menjanja formata vizuala (square, landsape i vertical), kao i mogućnost objavljivanja na Facebook-u (opcija se može se čekirati). Željeni vizual se može upload-ovati sa računara ili odabrati sa Facebook stranice. U naprednim podešavanjima može se isključiti ostavljanje komentara i tagovati biznis partner.
Instagram IGTV
Slično kao i kod zakazivanja na Instagram feed-u, zakazivanje objava na IGTV-u sadrži naslov i opis videa, mogućnost postavljanja thumbnail fotografije, opciono čekiranje za objavljivanje na Instagram feed-u i Facebook stranici. Moguće je upload-ovati video sa računara ili odabrati video sa Facebook stranice.
Upravljanje Instagram sadržajem je u okviru Content Library Tab-a, gde postoji pregled svih objava, a zakazane objave se mogu videti i izmeniti u okviru opcije post status, gde se odabere scheduled.
Sa svakim novim ažuriranjem, poput ovog, Facebook unapredjuje svoje mogućnosti kako bi povećao količinu objavljivanja sadržaja i korisnicima svojih platformi omogućio što bolju optimizaciju sadržaja.
Ukoliko želite da pročitate još edukativnih tekstova o digitalnom marketingu posetite našu stranu News and stories.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer