skip to Main Content

U jednom od prethodnih blogova pisali smo o novoj opciji na Instagram-u – Instagram reminders, gde se, izmedju ostalog, može pročitati ko sve može da je koristi, koje vrste postova dozvoljavaju ovu opciju i kako se kreira Instagram reminder post.

 

Kako iskoristiti Instagram reminders u promociji biznisa

Ova opcija može povećati engagement i doneti veću vrednost profilu. U današnjem blogu možete saznati na koji način.

 

Jasan i detaljan naziv dogadjaja

Iako je primamljivo da ime dogadjaja bude što kraće i zanimljivije, imajte na umu da pratioci ne vide mnogo detalja kada dobiju podsetnik o događaju. Ako preko obaveštenja ne vide tačno o čemu se radi, moguće je da neće imati razloga da kliknu i prisustvuju.

Iako Instagram daje ograničenje naziva dogadjaja, pokušajte da budete što detaljniji. Umesto generičkog naslova događaja kao npr. – Nova kolekcija, iskoristite naziv – Specijalna akcija za novu kolekciju.

 

Jasan i detaljan opis dogadjaja

Naziv događaja ima ograničen broj karaktera ali zato u opisu ima dovoljno prostora za detaljniji opis dogadjaja. S obzirom da notifikacija za dogadjaj upućuje na originalnu objavu, važno je u opisu dogadjaja izneti sve relevantne detalje i objasniti o čemu se tačno radi.

 

Call To Action (CTA)

S obzirom da je Instagram reminder relativno nova opcija na Instagramu, pratioci možda još uvek ne znaju kako i zašto da ih koriste. Kako bi što više ljudi uključilo podsetnike, napišite jasan CTA u opis objave ili vizual. Kao npr. – “Uključi obaveštenje klikom na 🔔”.

 

Koristiti Reminder sa standardnim opcijama

Pored Instagram reminder-a u okviru objave se mogu koristiti i ostale standardne opcije, kao što su biranje lokacije, tagovanje drugih naloga i shopping tagovi. Ako se u okviru Instagram posta doda reminder ali i druge oznake, automatski se prikazuje ikona zvona. Medjutim, pratioci i dalje mogu da dodirnu ikonu i da pristupe listi naloga koji su tagovani ili proizvoda koji su označeni.

 

Napraviti još neki Instagram post reminder 

Instagram ne nudi analitiku za reminder-e, tako da je nemoguće znati koliko se ljudi prijavilo da prima obaveštenja za događaj. Umesto da procenjujete koliko je ljudi uključilo podsetnik, pretpostavite da jedan post nije dovoljan da biste dobili rezultate koje želite.

Srećom, kada se podesi reminder na Instagramu, možete nastaviti da ga koristite u novim postovima, sve dok ne prođe vreme početka. To znači da možete objaviti više postova sa istim reminder-om.

 

5 načina za korišćenje Instagram reminder postova

Online ili Live dogadjaji

Instagram reminder je idealan za promovisanje onlajn događaja, posebno ako počnete sa tizerima mesecima ili nedeljama unapred.

Možete kreirati nekoliko zasebnih reminder-a za isti dogadjaj kako biste izazvali interesovanje i istakli npr. različite izvođače, govornike ili teme. Takođe možete da koristite video reminder postove da biste podelili istaknute detalje sa prethodnih događaja i dali pratiocima uvid u to šta mogu da očekuju od sledećeg događaja.

 

Najava epizode / novog videa na kanalu

Pre objavljivanja novog videa ili epizode emisije (serije) možete napraviti Instagram reminder i podsetiti pratioce da pogledaju čim novi sadržaj bude objavljen.

 

Giveaway

Ukoliko želite da povećate brand awareness, giveaway na Instagram-u može biti sjajan način za predstavljanje brenda široj publici ili za privlačenje fanova da kreiraju sadržaj, takozvani UGC, user-generated content.

Možete kreirati niz reminder postova da biste istakli nagrade i podstakli pratioce da učestvuju. Zatim možete dodati podsetnik za kraj giveaway-a, kako biste bili sigurni da će se pratioci uključiti i saznati ko je pobedio.

 

Lansiranje proizvoda

Da li lansirate novi proizvod ili novu liniju proizvoda? Instagram reminder postovi su savršeni za tizer objave novih proizvoda i uzbuđenje kupaca. Ako je u pitanju ograničena količina proizvoda, Instagram reminder postovi mogu pomoći kupcima da ne propuste šansu za kupovinu.

 

Sniženja i prodaja zaliha

Instagram reminder se može sjajno iskoristiti za specijalne popuste i sniženja za praznične ili sezonske događaje. Odlični su odlični za informisanje pratioca o datumima velikih sniženja i trajanju sniženja.

Primetno je da Instagram reminder ima širok spektar mogućnosti i da se može iskoristiti za različite vrste promocije brenda i biznisa na Instagramu.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer