Kao i prethodnih godina, Google objavljuje izveštaj sa najtraženijim pojmovima i trendovima u pretrazi. Liste…
Instagram uvodi važnu novinu u vezi sa rangiranjem sadržaja.
Važna promena u Instagramu
S obzirom na mnogo sadržaja koji se objavljuje, a nije kreiran na Instagram platformi (video snimci sa TikTok logo-om), Instagram će ubuduće isticati originalan sadržaj. Video kreiran ‘’od nule’’ će biti bolje pozicioniran nego onaj koji ste preuzeli sa neke druge platforme i ponovo objavili na Instagramu.
Gde je nastao problem?
Meta vidi Facebook i Instagram kao platforme za kreatore sadržaja (poput YouTube-a i TikTok-a), a ne samo kao alate za povezivanje ljudi sa svojim prijateljima i porodicom. Reels su posebno važni i trenutno su najbrže rastući format sadržaja do sada, a dostupni su i na Facebook-u i na Instagram-u.

Na velikom broju Instagram Reels-a primetićete i TikTok logo, upravo iz razloga što korisnici video snimke kreirane na TikTok platformi, ponovo objavljuju na Instagram-u. Ubuduće, ovi video snimci će imati znatno manji doseg i biće prikazivani dosta ređe korisnicima.
Ova promena će takođe uticati i na naloge koji koriste Memove i trendove i često koriste ‘’ukraden’’ sadržaj.
‘’Ukraden’’ sadržaj nije ništa novo na Instagram-u i Facebook-u, šta više, najpopularnije objave su u velikoj meri plagirane, tj. korišćen je sadržaj za koji korisnici koji su objavili nemaju autorska prava.
Promena algoritma za rangiranje, koji odlučuje šta milijarde ljudi vide svakog dana, u velikoj meri će uticati na sve da se okrenu kreiranju originalnog sadržaja.
Iako TikTok i Instagram Reels izgledaju slično, za objave na Instagram-u umesto ponovnog objavljivanja video snimka koji ste kreirali u drugim aplikacijama koristite alate koje nude Instagram Reels i Instagram Story.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer