skip to Main Content

Instagram uvodi važnu novinu u vezi sa rangiranjem sadržaja.

S obzirom na mnogo sadržaja koji se objavljuje, a nije kreiran na Instagram platformi (video snimci sa TikTok logo-om), Instagram će ubuduće isticati originalan sadržaj. Video kreiran ‘’od nule’’ će biti bolje pozicioniran nego onaj koji ste preuzeli sa neke druge platforme i ponovo objavili na Instagramu.

 

Gde je nastao problem?

Meta vidi Facebook i Instagram kao platforme za kreatore sadržaja (poput YouTube-a  i TikTok-a), a ne samo kao alate za povezivanje ljudi sa svojim prijateljima i porodicom. Reels su posebno važni i trenutno su najbrže rastući format sadržaja do sada, a dostupni su i na Facebook-u i na Instagram-u.

Na velikom broju Instagram Reels-a primetićete i TikTok logo, upravo iz razloga što korisnici video snimke kreirane na TikTok platformi, ponovo objavljuju na Instagram-u. Ubuduće, ovi video snimci će imati znatno manji doseg i biće prikazivani dosta ređe korisnicima.

Ova promena će takođe uticati i na naloge koji koriste Memove i trendove i često koriste ‘’ukraden’’ sadržaj.

‘’Ukraden’’ sadržaj nije ništa novo na Instagram-u i Facebook-u, šta više, najpopularnije objave su u velikoj meri plagirane, tj. korišćen je sadržaj za koji korisnici koji su objavili nemaju autorska prava.

Promena algoritma za rangiranje, koji odlučuje šta milijarde ljudi vide svakog dana, u velikoj meri će uticati na sve da se okrenu kreiranju originalnog sadržaja.

Iako TikTok i Instagram Reels izgledaju slično, za objave na Instagram-u umesto ponovnog objavljivanja video snimka koji ste kreirali u drugim aplikacijama koristite alate koje nude Instagram Reels i Instagram Story.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Back To Top