Skip to content

Borba za što bolju poziciju u rezultatima pretrage postala je jedna od glavnih kada je u pitanju osvajanje ciljanog tržišta i plasiranje proizvoda ili usluga. Optimizovanje sadržaja za pretraživače jedan je od veoma važnih zadataka kada je u pitanju dizajniranje sajta i osmišljavanje sadržaja. Često se dešava da se prilikom optimizovanja i nesvesno potkradu određene greške, a to su naročito greške u on-page SEO-u.

U našem novom tekstu pročitajte koje su to greške u on-page SEO-u koje mogu naneti više štete nego koristi vašem sajtu.

 

 

Karadinalne greške u On-page SEO-u

Mnogi sajtovi koji sprovode takvu taktiku naišle su na stroge kazne od kojih se bilo nemoguće oporaviti. Zaključak je da je Google postao mnogo pametniji i nastavlja da unapređuje svoj algoritam svaki dan. Iz tog razloga, SEO se neprekidno razvija, a to moraju da rade i naše strategije za optimizaciju sadržaja na stranici.

 

Ciljanje ključnih reči samo zbog privlačenja saobraćaja

U stara vremena, vlasnici sajtova bi u svoj sadržaj uvrstili popularne (i često neprikladne) ključne reči, s jedinom svrhom privlačenja saobraćaja na sajt. Međutim, nakon što su korisnici stigli na stranicu sajta, naišli su na sadržaj koji ne odgovara terminu koji su koristili u pretrazi. Oni zasigurno neće izvršiti konverziju iz jednostavne činjenice da ono što je bilo na stranici nije usklađeno sa onim što su tražili. Šta više vrlo brzo će nezadovoljni napustiti sajt u daljoj potrazi za sadržajem koji odgovara na njihovu pretragu.

meta sa strelicom zabodenom u centar

Iako ključne reči velikog obima predstavljaju priliku da privuku saobraćaj na vaš sajt, ciljanje ključnih reči koje nisu relevantne za vaš brend može naneti ozbiljnu štetu. Ne samo da ćete pogrešno predstavljati svoj sadržaj, već ćete i zbuniti pretraživače i biti kažnjeni.

Držite se svoje niše. Shvatite da dok Google indeksira stranice na vašoj veb lokaciji, uzima u obzir sav sadržaj i teme kojima se bavite na celom sajtu (i izvan te stranice), a zatim ih rangira prema upitima koje smatra relevantnim. Predlog je da pišete o onome po čemu želite da vas prepoznaju, kako korisnici, tako i pretraživači.

 

Neprirodno interno linkovanje

Interno linkovanje može biti izuzetno moćna strategija za SEO ako se pravilno uradi. U idealnom slučaju, omogućava vam povezivanje veb stranica i stvaranje idealne strukture ili putanje za pretraživače i korisnike.

I korisnici i pretraživači koriste linkove da bi pronašli sadržaj na vašem sajtu. Interni linkovi treba da pruže korisnicima relevantne informacije o linkovanoj ključnoj reči i temi. Google linkove koristi da bi razumeo odnos između sadržaja i značenja termina koji je linkovan, dok čitaoci koriste linkove da bi pronašli vredne, povezane informacije.

crtež koji simbolično prikazuje linkovanje na internetu

Nažalost, mnogi često pokušavaju da na neprirodan način i na način koji nema smisla i ne izgleda prirodno linkuju stranice svog sajta sa anchor tekstom bogatim ključnim rečima. Google ovo može da označi kako nepoželjno ponašanje i da dovede do kazne.

Stoga kada pravite interne linkove pokušajte sebi da odgovorite na neka od sledećih pitanja:

 

 

  • Da li ovaj link pruža stvarnu vrednost korisnicima?
  • Da li ova veza ima smisla sa tekstom iz kojeg povezujem?
  • Koji drugi sadržaj bi korisnici možda želeli da istraže nakon čitanja ove stranice?
  • Da li bi korisnici očekivali da će otići na stranicu sa ovom vrstom informacija ili je anchor tekst obmanjujući?
  • Koliko često se linkujem sa ovom stranicom (na ovoj stranici i drugim sadržajima)?

 

Preterivanje sa ključnim rečima

Nuđenje vrednosti čitaocima trebalo bi da bude na na prvom mestu svih SEO taktika i taktika marketing sadržaja. Ranije su sajtovi koristeći ratličite trikove mogli da se dobro pozicioniraju. Keyword stuffing bila je jedna od najčešćih taktika za kreiranje sadržaja, jer je jednostavno donoslia rezultate.Vlasnici sajtova bi jednostavno identifikovali ključne reči za koje žele da se rangiraju i, uglavnom neselektivno, ispunile bi svoj sadržaj tim rečima i frazama.

Ipak Google je odavno postao mnogo bolji u razumevanju sadržaja koji pruža vrednost i odgovara na pitanja koja korisnici postavljaju i oong sadržaja koji je kreiran u pokušaju da prevari algoritam. Da biste bili sigurni da nudite stvarnu vrednost i ne zloupotrebljavate keyword stuffing pročitajte više o ovoj pojavi u našem tekstu.

 

Neoptimizovanje za mobilne uređaje

Optimizacija za mobilne uređaje nije uvek bila glavni fokus za SEO profesionalce u prošlosti. Međutim, danas je ovaj segment od ključne važnosti za SEO. Google je prvi put objavio da eksperimentiše sa indeksiranjem za mobilne uređaje 2016. godine.

mobilni telefon na sivoj pozadini

Mobile-first je postao jedan od najvažnijih faktora u rangiranju. Google je počeo da favorizuje one sajtove koji su optimizovani za korišćenje na moblnim uređajima. Uverite se da mobilna verzija vaših veb stranica ispravno odražava sadržaj koji želite da Google indeksira i rangira u rezultatima pretrage.

 

Uvek imajte na umu da pretraživači i njihovi algoritmi ne vole kada neko pokušava da ih izigra, i takve pokušaje kažnjavaju veoma surovo. Nadamo se da će vam saveti iz ovog teksta koristiti u osmišljavanju kvalitetne strategije i optimizacije sadržaja na veb sajtu, i da nećete praviti ove greške u on-page SEO-u. Za još korisnih edukativnih tekstova posetite našu stranicu Vesti & Priče.

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer

Od kada sarađujete sa kompanijom Digitizer?
Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.