Direktna komunikacija sa korisnicima putem društvenih mreža postaje sve važniji alat za kompanije koje žele…
Instagram je potvrdio da bi uskoro mogao omogućiti korisnicima da objavljuju Instagram Reels do 10 minuta, ulazeći tako u trku sa TikTok-om, X-om i YouTube-om. U potezu koji bi mogao redefinisati dinamiku video sadržaja društvenih mreža, ova platforma u vlasništvu Meta interno radi na produžavanju maksimalne dužine Reels-a na 10 minuta.
Moguće novo produžavanje trajanja Reels-a omogućilo bi kreatorima na Instagramu da objavljuju detaljniji sadržaj, čineći ga konkurencijom sa sadržajem na drugim platformama kao što su TikTok, X i YouTube.
10-minutni Reels dolaze na Instagram?
Instagram je potvrdio interno testiranje dužih Reels-a za sajt TechCrunch.
Za sada, korisnici Instagrama mogu da postavljaju Reels-e koji traju do 90 sekundi, što potencijalnu promenu čini značajnom promenom u strategiji platforme. Trend je da sve više društvenih platformi usvaja video sadržaj dugog formata.
Ovaj mogući razvoj podvlači rastuću konkurenciju između platformi video sadržaja u borbi za pažnju korisnika društvenih mreža.
Ako stignu duži Reels-i, Instagram će se takmičiti sa nekoliko platformi za video sadržaj dugog formata. TikTok, na primer, omogućava korisnicima da kreiraju 10-minutne video zapise od 2022. X/Twitter je dodao opciju za Blue pretplatnike da otpremaju desetominutne video snimke u decembru 2022. Dok YouTube Shorts ostaju ograničeni na 60 sekundi, standardni YouTube video snimci mogu trajati do 12 sati.
Biće zanimljivo videti da li Instagram nudi jedinstvene programe monetizacije kako bi podstakao kreatore da prave duži sadržaj pošto je pauzirao Reels svoj bonus program ranije ove godine.
Uticaj na reklamiranje na društvenim mrežama
Šta duži Reels na Instagramu znače za marketing?
Mogućnost postavljanja dužeg video sadržaja na više društvenih platformi mogla bi dovesti do povećane vidljivosti i angažovanja brendova. Ali to takođe znači da trgovci i kreatori sadržaja na Instagramu moraju da ulože više vremena i resursa u kreiranje dužeg, kvalitetnijeg video sadržaja.
Da li će ovo testiranje biti ocenjeno kao uspešno i da li će duži Reels video zapisi zaživeti saznaćemo uskoro.
Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer