Skip to content

Uspešno kretanje kroz svet digitalnog oglašavanja zahteva nijansirano razumevanje različitih platformi i njihovih jedinstvenih mogućnosti ciljanja publike. Google, kao dominantna sila u onlajn marketingu, nudi dva primarna kanala za oglašivače da dođu do potencijalnih kupaca: Google Search i Google Display kampanje oglašavanja.

Svaki kanal ima posebnu svrhu i koristi različite metode ciljanja za povezivanje sa korisnicima. Razumevanje ovih razlika je ključno za biznise koji žele da optimizuju svoje prisustvo, ako i povraćaj ulaganja u oglašavanje.

 

Razlika u targetiranju između Google Search & Google Display kampanje

Kampanje na Google Search se fokusiraju na hvatanje namere korisnika koji aktivno traže informacije ili proizvode, koristeći ciljane ključne reči za prikazivanje relevantnih oglasa u rezultatima pretrage. Nasuprot tome, Google Display kampanje čine širu mrežu, prikazujući oglase na ogromnoj mreži veb-sajtova, video snimaka i aplikacija. Ovaj pristup se manje odnosi na neposrednu nameru, a više na vizuelni angažman i svest o brendu, često dopunjujući strategije poput Email marketinga.

Prepoznavanje prednosti i primene svakog metoda targetiranja omogućava biznisima da naprave efikasnu i sveobuhvatu strategiju reklamiranja na Google mreži.

 

Targetiranje sa Google Search kampanjom

Kampanje za Google Search su izgrađene na osnovu namere korisnika. Kada se korisnici okrenu Google pretrazi, oni aktivno traže informacije, odgovore ili rešenja za svoja pitanja. Zbog toga se ciljanje u kampanjama Google Search vrti oko ključnih reči. Marketinški stručnjaci licitiraju za određene ključne reči koje se odnose na njihove proizvode ili usluge, sa ciljem da prikažu oglase kada korisnici pretražuju te termine.

 

Primarni elementi targetiranja u Google Search kampanjama:

Ključne reči
• Odaberite relevantne ključne reči sa visokim učinkom koje su u skladu sa upitima za pretragu korisnika.
• Koristite tipove podudaranja ključnih reči (široko podudaranje, podudaranje fraze, potpuno podudaranje) da biste precizirali ciljanje na osnovu nivoa preciznosti koji želite.

Raspored oglasa i ciljanje lokacije
• Optimizujte vreme prikazivanja oglasa tako da bude u skladu sa najvećom aktivnošću korisnika.
• Navedite geografske lokacije kako biste osigurali da vaši oglasi dosegnu najrelevantniju publiku.

Ciljanje uređaja
• Prilagodite svoju kampanju određenim uređajima da biste poboljšali korisničko iskustvo.

 

Targetiranje sa Google Display kampanjom

S druge strane, Google Dislpay kampanje oglašavanja stvaraju širu mrežu, sa ciljem da privuku pažnju potencijalnih klijenata dok pretražuju veb lokacije širom Google Display mreže. Za razliku od namernih pretraga u Google Search, korisnici na Goosle Display mreži možda nemaju određenu nameru u vezi sa vašim proizvodom ili uslugom u tom trenutku, ali uz pomoć optimizovane Google Ads kampanje oglasi mogu biti porezentovani korisnicima u najboljem mogućem trenutku. Fokusirajući se na ciljanje publike u okviru Dsiplay mreže multimedijalnog oglašavanja, ključno je razumeti kako da se povežete sa korisnicima na osnovu njihovih interesovanja, navika i ponašanja na mreži.

Ključni elementi ciljanja u Google Display kampanjama obuhvataju:

Ciljanje publike
• Iskoristite različite opcije ciljanja publike, kao što su demografija, interesovanja i ponašanja.
• Koristite Google segmente publike ili kreirajte prilagođenu publiku na osnovu vaših specifičnih kriterijuma.

Placement Targeting
• Odaberite određene veb-sajtove, aplikacije ili odredišta za plasman u okviru Google Display multimedijalnog oglašavanja, na kojima želite da se vaši oglasi prikazuju.
• Optimizujte na osnovu učinka različitih odredišta za plasman reklame.

Kontekstualno ciljanje
• Ciljajte korisnike na osnovu sadržaja veb stranica koje pregledaju.
• Uskladite svoje oglase sa kontekstom sadržaja da biste povećali relevantnost reklama.

 

Pronalaženje prave ravnoteže za vaše kampanje

Uspešni oglašivači često pronalaze sinergiju tako što u svoju sveukupnu strategiju ugrade i Google Search i Google Display kampanje oglašavanja. Razumevanjem razlika u targetiranju, biznisimogu strateški da alociraju budžete i resurse kako bi maksimizirali reach i engagement.

Kombinovanje Search i Display kampanja oglašavanja igra krucijalnu ulugu svakog uspešnog oglašavanja na Google-u – svaki element igra ključnu ulogu u ukupnom učinku. Izradom kohezivne strategije koja koristi prednosti Searh i Display platforme, kreirate marketinški koncert koji ima odjeka kod vaše publike na više dodirnih tačaka. Ovaj pristup ne samo da jača svest o brendu, već i podstiče performanse hvatanjem potencijalnih kupaca bez obzira da li aktivno traže vašu ponudu ili se pasivno bave sadržajem koji se odnosi na vašu industriju. Sinergija ova dva pristupa može značajno da pojača efikasnost vaše kampanje, obezbeđujući da se vaša poruka vidi — i čuje — širom digitalnog prostora.

Ključ za efikasno targetiranje leži u razumevanju načina razmišljanja korisnika na svakoj platformi. Kampanje na Google Search paltofrmi uspevaju sa pretragama vođenim namerom, dok Google Display kampanje su izvrsne u privlačenju pažnje širom onlajn pejzaža. Dok planirate uspešan nastup na Google platformama oglašavanja, razmotrite nijanse svake platforme da biste poboljšali svoje strategije ciljanja i optimizovali učinak kampanje.

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.