Quality Score je ključna metrika u Google Ads kampanjama koja direktno utiče na performanse vaših…
Iako se kanali digitalnog oglašavanja neprestano menjaju, Google Ads nastavlja da bude na čelu ove industrije. Idući u korak sa razvojem AI tehnologije, Google Ads je postao efikasniji, pametniji.
Prošlih meseci, Google je predstavio obnovljen prikaz Google Ads platforme kako bi poboljšao pristupačnost i organizaciju podataka i alata.
Novi dizajn
Preuređeni dizajn omogućava pristup svim Google Ads alatima i funkcijama iz jednog efikasnije organizovanog menija umesto tri koja se trenutno koriste.
U odeljku za kampanju se nalaze svi potrebni alati za kreiranje, optimizaciju i analitiku kampanje.
Ciljevi su naglašeni u navigaciji kako bi se podvukao njihov značaj. Nova kategorija menija objedinjuje ciljeve i mere konverzije na jednu lokaciju.
Funkcije, alati su grupisane u jednu sekciju kako bi se olakšalo njihovo lociranje. Takođe su i uvedene dve nove kategorije kako bi se istakli elementi ključni za uspeh kampanje.
Google Ads i AI tehnologija
Google je dizajnirao nove alate, osmišljene da pojednostave kreiranje oglasa na mreži. Dovoljno je da dodate željenu odredišnu stranicu oglasa, i Google AI će krenuti da prikuplja podatke. Zatim će AI tehnologija generisati relevatne ključne reči, naslove, opise, slike za kampanju. Pre objavljivanja oglasa možete ih lako izmeniti ukoliko je potrebno. Pored navedenih opcija, Google nudi i chat, gde možete pitati AI za ideje i predloge.
AI tehnologija je takođe primenjena u Performance Max kampanjama kako bi se olakšalo kreiranje oglasa. Dovoljno je da navedete link od sajta i Google AI će krenuti da uči o vašem brendu kako bi popunio kampanju tekstom i relevantnim elementima.
Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Nemanja Nedeljković – Senior Accout Manager @Digitizer