Skip to content

Dok virus korona brzo napreduje širom sveta, ceo svet se nalazi u velikoj pripravnosti, trudeći se da se što spremnije suoči sa pandemijom. Ljudski životi i javna bezbednost su naravno glavna briga kada je u pitanju virus korona. Ovo stanje se odražava na sve segmente života, pa samim tim i na digitalni marketing. S obzirom da potrošači najveći deo vremena provode u zatvorenom, digitalni marketing za vreme pandemije je možda najbolji način da sačuvate vaš brend. Prednosti digitalnog marketinga su u datoj situaciji vrlo značajne, a u nastavku teksta saznajte koje su.

 

Prednosti digitalnog marketinga

U ovako kriznim vremenima većina preduzeća ima tendenciju da smanji ili zaustavi svoj marketing (poput vaših konkurenata!). Ipak oni proaktivniji koriste ovo kao priliku za napredovanje.

 

Društvene mreže

Ljudi provode na društvenim mrežama više vremena nego ikad ranije. Sa toliko puno odraslih koji rade od kuće, dece koja imaju online časove i ljudi koji generalno moraju da ostanu kod kuće tokom pandemije, dobar deo njih je praktično zalepljen za društvene mreže!

Zašto bi onda bilo ko odlučio da smanji svoje prisustvo na internetu, kada se potrošači sada tu nalaze mnogo više vremena nego ranije? Prikažite vaš brend ispred ciljane publike koja se već nalazi tu.

 

Oglašavanje za vreme pandemije 

U situacijama kao što je ova, kada velika neizvesnost preti globalnoj ekonomiji, uobičajena je reakcija većine vlasnika biznisa da zaustavi većinu napora u oglašavanju. Zašto nastaviti sa trošenjem novca na reklame ako potrošači ne kupuju toliko? Sasvim ispravno pitanje, zar ne?  E pa ne baš! Pre svega, treba napomenuti da nisu svi potrošači stegli kaiš. Želite da vaš biznis bude spreman i da bude pristutan za sve one koji su spremni da i sada troše i nastave život kao i u normalnim uslovima. A šta važi za potrošače koji ne troše toliko sada, ali koji će kasnije postati aktivni kupci? Šta mislite od koga će oni kupiti? Od kompanije čiju su kampanju pratili u svojim kućama za vreme pandemije, ili od onih koje uopšte nisu ni videli, ni čuli. Prednosti digitalnog marketinga ovde dolaze do punog izražaja.

Oglašavanje na društvenim mrežama i Google-u drži vaš biznis relevantnim i pred vašom ciljanom publikom, tako da kada budu spremni za kupovinu, kupovaće od vas, a ne od vaših konkurenata.

 

Prednosti digitalnog marketinga u vreme pandemije

Prestignite svoju konkurenciju

Sve što sada radite, a vaši konkurenti ne rade, vas stavlja ispred njih. Zamilsite ovo kao trku, u kojoj čak i ako trčite sporo, ipak ste u prednosti u odnosu na one koji uopšte ne trče.

Saznajte više o svojoj ciljnoj grupi

Uvek je korisno saznati više o vašoj korisničkoj bazi. Koje su njihove potrebe? Kakvo je njihovo ponašanje pri kupovini? Šta ih motiviše na kupovinu? Što više o njima znate lakše ćete moći da kreirate strategiju za stvaranje sadržaja koji ih pretvara u kupce. Istraživanje može da vam pruži mogućnost kreiranja sadržaja koji odgovara njihovim specifičnim potrebama. Svoj proizvod ili uslugu možete pozicionirati kao rešenje za specifične probleme vaše publike. 

Izgradite odnos poverenja sa svojim potrošačima

Bez obzira da li ste B2B kompanija koja treba da „neguje“ potencijalne klijente ili B2C kompanija koja treba da „zagreje“ potencijalne kupce, svaki biznis može imati koristi od vođenja potencijalnih kupaca kroz tok prodaje. Zašto propustiti ovu mogućnost? Ovo pametno iskoristite za izgradnju odnosa poverenja sa svojim potencijalnim kupcima i pretvorite ih u kupce koji plaćaju.

Iskoristite kupce koji su spremni za kupovinu odmah

Veliki broj biznisa se privremeno zatvara za vreme pandemije, sužavajući mogućnosti izbora. Ako i dalje poslujete, obavestite ljude! Ova prednost se može ostvariti toliko jednostavno, samim tim što ćete klijentima staviti do znanja da ste tu, da ste otvoreni i da možete da pružite svoj proizvod ili uslugu kao i obično.

Osigurajte uspeh posle pandemije

Ovo je verovatno jedna od najvažnijih koristi i prednosti digitalnog marketinga od svih. U nekom trenutku pandemija će proći . Kad dođe to vreme, da li želite da ponovo krenete sa marketingom od nule? Ili želite da budete u prednosti ispred konkurencije, ubirajući polodove truda koji ste uložili u poslednjih nekoliko meseci? Znamo da većina vlasnika biznisa inače razmišlja dugoročno, pa ne dozvolite da vas pandemija odvrati od toga da unapredite svoj biznis.

Sada nije vreme da zaustavite svoje marketinške napore, već je vreme da budete još više zastupljeni. Iskoristite priliku i izdvojiti se od konkurencije, šaljući klijentima poruku da ste stabilni, posvećeni i što je najvažnije da ste od poverenja i u teškim situacijama.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Andrej Jovanović –  Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top