Skip to content

Google Display kampanje su izuzetno moćan alat za marketare, ali i zahtevaju pažljivo planiranje i vođenje kako bi bile uspešne. Bez obzira na vaše iskustvo, greške se lako mogu desiti, a njihove posledice mogu biti skupocene.

 

Kako izbeći greške u Google Display kampanjama?

U ovom blog postu istražićemo sedam najčešćih grešaka u Google Display kampanjama i kako ih izbeći.

 

Nedostatak ciljanja

Jedna od najvećih grešaka je nedostatak preciznog ciljanja publike. Kada postavljate Display kampanju, ključno je da definišete ko je vaša ciljna publika. Bez jasnog ciljanja, vaše reklame mogu biti prikazane nezainteresovanim korisnicima, trošeći vaš budžet bez ikakvog povrata. Ciljanje publike je srž uspešne Display kampanje.

Umesto da ciljate široko, identifikujte specifične demografske, geografske i interesne segmente koji su najverovatnije zainteresovani za vaš proizvod ili uslugu. Koristite alate poput Google Audience Insights da biste istražili karakteristike vaše ciljne publike i koristili ih kao osnovu za postavljanje ciljeva kampanje.

 

Neprikladni vizuelni sadržaj

Vaš vizuelni sadržaj igra ključnu ulogu u privlačenju pažnje korisnika na Display mreži. Međutim, korišćenje neprikladnih ili loše dizajniranih slika može odvratiti potencijalne kupce. Investirajte u visokokvalitetne, relevantne slike koje odražavaju vaš brend i poruku kampanje. Vizuelni sadržaj je prvi kontakt koji korisnici imaju sa vašom kampanjom, stoga je ključno da bude atraktivan i relevantan.

Osim što treba da odražava vaš brend, slike i grafike treba da budu jasne i privlačne. Izbegavajte prenatrpane ili konfuzne slike koje mogu odvratiti pažnju korisnika. Ako niste sigurni u dizajn, angažujte profesionalnog dizajnera ili koristite alate poput Canva ili Adobe Spark za kreiranje privlačnih vizuala.

 

Ignorisanje A/B testiranja

A/B testiranje je ključno za optimizaciju performansi vaših Display kampanja. Ignorisanje ovog koraka može značiti propuštanje prilike da identifikujete najefikasnije elemente vaše kampanje, kao što su naslovi, slike ili pozivi na akciju. Redovno sprovodite A/B testove kako biste kontinuirano poboljšavali rezultate vaših kampanja.

A/B testiranje je ključno za kontinuirano poboljšanje performansi vaših kampanja. Umesto da pretpostavljate šta će najbolje raditi, testirajte različite varijante oglasa kako biste identifikovali onu koja najbolje funkcioniše. Fokusirajte se na jedan element po testu, kao što su naslovi, slike ili pozivi na akciju, i pratite kako različite varijante utiču na stopu klikova i konverzija.

 

Zanemarivanje mobilnih uređaja

Sa sve većim brojem korisnika koji pristupaju internetu putem mobilnih uređaja, važno je da vaše Display kampanje budu optimizovane za mobilni prikaz. Zanemarivanje mobilnih uređaja može rezultirati gubitkom velikog dela vaše ciljne publike.

Pažljivo prilagodite svoje oglase za mobilne uređaje kako biste maksimizirali njihovu efikasnost.

 

Loša postavka kampanje

Postavljanje kampanje je ključni korak u procesu oglašavanja, ali mnogi marketari često naprave greške u ovom koraku. To može uključivati loše određen budžet, pogrešan izbor ciljeva kampanje ili nedostatak praćenja konverzija. Pažljivo planirajte i postavite kampanju kako biste maksimizirali njen uspeh. Postavljanje kampanje zahteva pažljivo planiranje i postavljanje.

Pre nego što započnete sa kampanjom, razmislite o svojim ciljevima i budžetu. Odredite koji su ključni pokazatelji performansi koje želite pratiti, kao što su stopa klikova, stopa konverzije i trošak po konverziji. Podesite svoje ciljeve kampanje u skladu sa tim i redovno pratite njihovu izvedbu kako biste bili sigurni da ste na putu ka ostvarivanju svojih ciljeva.

 

Nepraćenje rezultata

Praćenje rezultata vaših Display kampanja ključno je za kontinuiranu optimizaciju. Bez praćenja performansi kampanje, možete propustiti priliku da identifikujete i ispravite probleme na vreme.

Redovno analizirajte metrike kao što su stopa klikova, stopa konverzije i trošak po konverziji kako biste imali uvid u efikasnost vaše kampanje.

 

Neprilagođavanje strategije

Poslednja, ali jednako važna greška je neprilagođavanje strategije na osnovu rezultata kampanje. Čak i ako imate dobro postavljenu strategiju, potrebe i preferencije vaše ciljne publike mogu se menjati tokom vremena. Budite spremni da prilagodite svoju strategiju na osnovu analize rezultata kampanje kako biste osigurali njenu dugoročnu uspešnost.

Kao što se potrebe i preferencije vaše ciljne publike menjaju tokom vremena, tako se i vaša strategija oglašavanja treba prilagođavati. Redovno analizirajte performanse vaših kampanja i budite spremni da reagujete na promene u tržištu ili konkurenciji. Održavanje agilnosti i fleksibilnosti ključno je za dugoročni uspeh vaših Google Display kampanja.

Izbegavanje ovih sedam ogromnih grešaka može značajno poboljšati performanse vaših Google Display kampanja. Pažljivo planirajte, testirajte i pratite rezultate kako biste maksimizirali povrat uloženog i postigli željene poslovne ciljeve.

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.