Skip to content

U današnjem digitalnom dobu, gde je pažnja kraća nego ikada, Email marketing ostaje moćan alat za povezivanje sa svojom publikom. Međutim, sa inboxima pretrpanim promotivnim emailovima, izdvajanje iz mase može biti izazovno. Tu dolazi do izražaja moć personalizacije.

Personalizacija nije samo o tome da se obraćate primaocu po njihovom imenu. Radi se o razumevanju njihovih potreba, preferencija i ponašanja kako biste dostavili prilagođeni sadržaj koji se duboko povezuje s njima.

 

Kako iskoristii MOĆ PERSONALIZACIJE u Email marketing kampanjama

Iskorišćavanjem moći personalizacije u vašim email marketing kampanjama, možete značajno poboljšati angažovanost, stope konverzije i, konačno, lojalnost kupaca.

Evo nekih strategija koje će vam pomoći da vaše Email kampanje učinite što ličnijim.

 

Segmentirajte svoju publiku

Segmentacija je osnova personalizacije. Podelite svoju email listu na manje, ciljane grupe na osnovu demografskih podataka, istorije kupovine, ponašanja prilikom pretraživanja ili bilo kojeg drugog relevantnog kriterijuma. Slanjem veoma relevantnog sadržaja svakom segmentu, možete povećati verovatnoću angažovanja i konverzije.

Segmentacija publike je ključni korak za personalizaciju Email kampanja. Osim osnovnih demografskih podataka, razmislite o dodatnim faktorima poput ponašanja korisnika na vašem sajtu, prethodnih interakcija sa emailovima, nivoa angažovanja itd. Na primer, možete kreirati segmente za povremene kupce, vernu publiku, ili one koji su pokazali interes za određenu kategoriju proizvoda. Što detaljnije segmentirate svoju publiku, to će personalizacija biti efikasnija.

 

Koristite dinamički sadržaj

Dinamički sadržaj vam omogućava da prilagodite različite elemente vaših emailova na osnovu podataka primaoca. To može uključivati preporuke proizvoda, ponude specifične za lokaciju ili personalizovane slike i poruke. Dostavljanjem sadržaja koji direktno govori o interesima i preferencijama primaoca, možete kreirati personalizovano iskustvo koje pokreće akciju.

Dinamički sadržaj omogućava vam da prilagodite svaki element emaila za svakog primaoca pojedinačno. To znači da možete uključiti personalizovane proizvodne preporuke, cene ili slike u zavisnosti od prethodnih interakcija korisnika sa vašim brendom. Na primer, ako je korisnik pretraživao određeni proizvod na vašem sajtu, možete automatski generisati email sa preporukama sličnih proizvoda koji bi ih mogli zanimati.

 

Iskoristite ponašajne okidače

Posvetite pažnju interakcijama vaših pretplatnika sa vašim emailovima i sajtom. Praćenjem stope otvaranja, klikova i drugih metrika angažovanja, možete identifikovati ponašajne okidače koji ukazuju na specifične interese ili namere. Koristite ove informacije kako biste slali pravovremene i relevantne follow-up emailove, kao što su podsetnici na napuštenu korpu ili preporuke proizvoda na osnovu prethodnih kupovina.

Ponašajni okidači su signali koje korisnici ostavljaju dok interaguju sa vašim sajtom ili emailovima. Ovi podaci su dragoceni jer vam omogućavaju da razumete potrebe i interese vaše publike u realnom vremenu. Koristite ove informacije da biste automatski slali personalizovane emailove koji odgovaraju korisničkim potrebama.

 

Uključite korisnički generisani sadržaj

Korisnički generisani sadržaj dodaje autentičnost i povezanost sa vašim email kampanjama. Podstaknite svoje pretplatnike da podele svoja iskustva, recenzije ili fotografije vezane za vaše proizvode ili usluge, i istaknite ovaj sadržaj u vašim emailovima. Ovo ne samo da gradi osećaj zajednice, već takođe demonstrira društveni dokaz i gradi poverenje sa vašom publikom.

Korisnički generisani sadržaj je autentičan i verodostojan jer dolazi direktno od vaših korisnika. Na primer, možete kreirati email kampanju koja promoviše određeni hashtag na društvenim mrežama i zatim uključiti najbolje objave u sledećem emailu.

 

Oslovljavanje po imenu je tek početak personalizacije

Iako obraćanje primaocu po njihovom imenu predstavlja dobar početak, prava personalizacija ide iznad površinskih nivoa prilagođavanja. Prilagodite sadržaj emaila da odražava preferencije, interese i prethodne interakcije primaoca sa vašim brendom. Bilo da je u pitanju preporuka relevantnih proizvoda, priznanje dostignutih ciljeva ili pružanje ekskluzivnih ponuda na osnovu njihovog ponašanja, personalizovani sadržaj kreira dublju vezu sa vašom publikom. Na primer, možete slati emailove koji obeležavaju godišnjicu od prvog kupovina, ili personalizovane ponude za proizvode koji su korisniku već interesantni.

Neprestano testirajte i optimizujte

Efikasna personalizacija zahteva kontinuirano testiranje i optimizaciju. Isprobajte različite taktike personalizacije, strategije poruka i elemente dizajna kako biste videli šta najbolje resonira sa vašom publikom. Analizirajte rezultate vaših kampanja i koristite ove podatke kako biste unapredili svoj pristup tokom vremena, osiguravajući da dostavljate najefikasnija personalizovana iskustva svojim pretplatnicima.

 

Personalizacija je ključ za otključavanje punog potencijala vaših Email marketing kampanja. Segmentacijom vaše publike, korišćenjem dinamičkog sadržaja, iskorišćavanjem ponašajnih okidača, uključivanjem korisnički generisanog sadržaja, možete kreirati veoma angažovana i relevantna email iskustva koja donose rezultate. Prihvatite moć personalizacije i posmatrajte kako vaši napori u Email marketingu dosežu nove visine.

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.