Skip to content

U ogromnom broju mejlova koji svakodnevno preplavljuju naše prijemno sanduče, Subject Line stoji kao okidač za angažovanje publike. Pravljenje ubedljivog Subject Line-a je umetnost koja može značajno da utiče na stope otvaranja, stope klikova i na kraju, za uspeh vaših kampanja putem Email marketinga.

 

Kako da napišete savršeni Subject Line

U ovom vodiču ćemo se udubiti u zamršenosti pisanja savršenog Subject Line-a koji očarava, mami i pokreće akciju.

 

Upoznajte svoju publiku

Pre nego što uopšte počnete da kucate, odvojite trenutak da razumete svoju publiku. Šta im rezonuje? Koje su njihove bolne tačke, želje i interesovanja?

Prilagođavanje Subject Line-a da govori direktno publici povećava šanse da privučete njihovu pažnju usred mora drugih mejlova.

 

Neka bude sažeto

U Email marketingu kratkoća je ključna. Ciljajte na redove predmeta koji su jasni i koncizni, poželjno ispod 50 karaktera. Veća je verovatnoća da će kratki naslovi biti u potpunosti prikazani na različitim uređajima i manje je verovatno da će biti odsečeni, osiguravajući da se vaša poruka efikasno prenosi.

 

Izazovite hitnost ili radoznalost

Ubacivanje osećaja hitnosti ili radoznalosti u Subject Line može da podstakne hitnu akciju. Fraze poput „Vremensko ograničena ponuda“, „Poslednja šansa“ ili „Ne propustite“ izazivaju strah od propuštanja (FOMO), primoravajući primaoce da otvore imejl kako bi izbegli da propuste nešto vredno.

 

Personalizacija čini čuda

Pokazalo se da personalizovani Subject Line značajno povećava stop otvoranja mejlova. Uključite ime primaoca, lokaciju ili prethodne interakcije kako bi se osećali cenjenim i povećali relevantnost vaše e-pošte.

Alati kao što su dinamičke oznake mogu automatizovati ovaj proces, omogućavajući skalabilnu personalizaciju.

 

A/B testiranje za optimizaciju

Ne oslanjajte se na nagađanja; iskoristite A/B testiranje da biste utvrdili koji Subject Line najbolje rezonuje kod vaše publike. Testirajte različite varijacije, uključujući formulacije, dužinu, ton i emodžije, da biste identifikovali najefikasnije strategije za vašu specifičnu publiku.

 

Izbegavajte reči koje okidaju spam filtere

Izbegavajte reči i fraze koje pokreću spam filtere kao što su „besplatno“, „kupi odmah“ ili prekomerna upotreba uzvika. Koristeći ovo, vaša e-pošta može završiti direktno u fascikli za neželjenu poštu, bez obzira na to koliko je vaša ponuda ubedljiva.

 

Probudite emociju

Emocionalno nabijen Subject Line ima snažan uticaj na primaoce.

Bilo da se radi o uzbuđenju, radoznalosti, strahu ili radosti, dodirivanje emocija može izazvati jači odgovor i povećati angažovanje sa vašim imejlovima.

 

Uskladite Subject Line sa sadržajem

Vaš Subject Line postavlja očekivanja za ono što se nalazi unutar e-pošte. Uverite se da je sadržaj vaše e-pošte u skladu sa obećanjem datim u Subject Line-u. Obmanjujući Subject Line može dovesti do nepoverenja i na kraju naškoditi reputaciji vašeg brenda.

 

Koristite brojeve i statistiku

Uključivanje brojeva i statistike u Subject Line može ga učiniti opipljivijim i ubedljivijim. Bilo da se radi o prikazivanju procenta popusta, statistike u vezi sa vašom industrijom ili formatu liste, brojevi daju kredibilitet i privlače pažnju.

 

Testirajte na različitim uređajima i platformama

Sa rasprostranjenošću mobilnih uređaja, ključno je osigurati da je vaš Subject Line optimizovan za različite veličine ekrana i klijente e-pošte. Testirajte svoj Subject Line na različitim uređajima i platformama da biste garantovali maksimalnu vidljivost i uticaj.

 

Pisanje savršenog Subject Line-a je spoj umetnosti i nauke. Razumevanjem svoje publike, sastavljanjem sažetih i ubedljivih poruka i korišćenjem personalizacije i testiranja, možete da kreirate Subject Line koji se ističe u prepunim sandučićima i podstiče uspeh vaših Email marketing kampanja. Zapamtite, Subject Line je vaš prvi utisak – neka bude dobar!

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.