Skip to content

Google „uglavnom“ koristi iste algoritme za pretragu za svaki jezik, ali postoje neki algoritmi koji se koriste samo na određenim jezicima. Google koristi iste algoritme za pretragu za većinu jezika, ali postoje određeni slučajevi u kojima jezik zahteva drugačiji algoritam za tumačenje upita.

Ovo je izjavio Google-ov John Muller u odgovoru na pitanje: „Da li Google koristi isti algoritam za svaki jezik?“

Pitanje dalje nastavlja o faktorima rangiranja i SEO praksi i kako se oni mogu razlikovati od jednog jezika do drugog.

Tačnije, pitanje glasi:

„Ažuriranje BERT-a imalo je veze sa semantikom, pa me je navelo da se zapitam da li bi to bilo isto na svakom jeziku. Što me je onda navelo da razmišljam o drugim faktorima rangiranja i o tome kako se njihov značaj može razlikovati među različitim jezicima/kulturama. U svakom slučaju, želim da pitam bilo koga sa iskustvom u SEO-u na drugom jeziku, da li ste pronašli bilo kakve razlike između faktora rangiranja?“

 

Mueller se ne dotiče aspekta faktora rangiranja, ali se bavi upotrebom algoritama za pretragu na različitim jezicima.

Pročitajte njegov ceo odgovor u odeljku ispod.

 

Kako se Google algoritam pretrage razlikuje u zavisnosti od jezika

Iako mnogi algoritam Google pretrage nazivaju jedinstvenim entitetom, on se zaista sastoji od „puno i puno“ algoritama.

Neki od tih algoritama se koriste za pretrage na svim jezicima, dok se neki koriste samo za pojedinačne jezike.

sveska sa natpisom zdravo na različitim jezicima

Mueller kaže, na primer, da neki jezici ne razdvajaju reči razmacima. Zbog toga je neophodno koristiti drugačiji algoritam od onog koji Google koristi za jezike koji koriste razmake.

„Uglavnom. Pretraga koristi mnogo i mnogo algoritama. Neki od njih se primenjuju na sadržaj na svim jezicima, neki od njih su specifični za pojedinačne jezike (na primer, neki jezici ne koriste razmake za razdvajanje reči — što bi otežalo pretragu ako bi Google pretpostavio da su svi jezici slični Engleskom jeziku).”

 

Kako Google pretraga razume sadržaj na različitim jezicima

Što se tiče pretraživanja Google-a na različitim jezicima, vredi napomenuti pitanje koje je pokrenuto tokom Google Search Central SEO prošle nedelje.

Mueller je upitan kako Google određuje kada je jedna stranica slična drugoj kada svaka stranica ima sadržaj na drugom jeziku.

Ukratko, Google ne može da otkrije kada je deo sadržaja na jednom jeziku isti ili sličan delu sadržaja napisanom na drugom jeziku.

Google se oslanja na izdavače sadržaja da identifikuju da je više delova sadržaja ekvivalentno kada su napisani na različitim jezicima.

ctrež velikog ekrana ispred koga stoji devojka koja na tač skrinu bira zastave različitih država

To se postiže pomoću HTML atributa hreflang, objašnjava Mueller:

„… mi u osnovi koristimo hreflang da bismo razumeli koji od ovih URL-ova su ekvivalentni sa vaše tačke gledišta. 

… Mislim da je nemoguće da shvatimo da je ovaj specifičan sadržaj ekvivalentan za drugu zemlju ili drugi jezik. Na primer, ima toliko lokalnih razlika koje su uvek moguće.”

 

Znajući da Google ne može sam da utvrdi ekvivalentnost sadržaja različitih jezika, baca više svetla na to zašto Google ima određene algoritme za određene jezike.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

 

Izvori: Searchenginejournal

Google Search Central on YouTube

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.