skip to Main Content

Google oglasi mogu biti jedna od najprofitabilnijih odluka koju donosite za svoje poslovanje.

Svaki put kada neko pretražuje na Google-u imate priliku da svoj biznis prikažete za one ključne reči i fraze koje su vama bitni.

Google Ads najčešća pitanja

Iz tog razloga, odlučili smo da odgovorimo na neka od najčešćih pitanja, nedoumica oko oglašavanja na Google Ads platformi.

Koliko to košta?

Jedna od prednosti oglašavanja na Google pretrazi je ta što ‘’plaćate’’ Google-u tek kada neko klikne na vaš oglas, tj. poseti vaš sajt. Cena po kliku zavisi od nekoliko faktora i to: vaša ponuda (bid) za ključnu reč, Quality Score, konkurencija. Ukupan dnevni budžet sami podešavate po izboru.

 

Da li konkurenti mogu da klikću beskonačno na moje oglase?

Jedno od najčeščih pitanja koje dobijemo kada pripremamo Google kampanju je ,,Šta ako konkurencija klikće i troši budžet?’’

Lažni klikovi, spam klikovi, klikovi konkurencije spadaju u kategoriju ‘’invalid clicks’’ i ne utiču na potrošnju na oglase. Konkurent može kliknuti jednom na oglas i protiv toga se ne možete boriti. Sve preko toga Google svrstava u ‘’invalid clicks’’.

FAQ znak ispisan plavim slovima na kojim sede nacrtani ljudi

Da li je bolje platiti reklamu ili se organski pojavljivati u pretrazi?

Da bi recimo SEO pokazao rezultate, generalni stav je da je potrebno 4 do 6 meseci da biste primetili prve rezultate. Dok sa plaćenom reklamom na Google-u možete biti odmah na vrhu pretrage za zadate ključne reči i fraze. Google konstantno menja i unapređuje svoje sisteme i mehanizme za pretrage, pa je sam proces ostati u vrhu dosta izazovan i zahtevan.

 

Google oglasi su samo oglasi na rezultatima pretrage?

Google platforma nudi veliki broj mogućnosti gde se oglasi mogu prikazivati. Pored pomenutih oglasa na rezultatima pretrage (Google Search), postoje i Display oglasi (baneri koje vidite na sajtovima), Video oglasi (Youtube), Gmail oglasi, App oglasi, Shopping oglasi.

 

Google oglasi se prave lako, mogu kući to da završim sam.

Sama konfiguracija kampanje na Google-u nije toliko zahtevna, ali ima previše koraka gde jedna greška, poput recimo pogrešno postavljenih konverzija, može da obesmisli čitavu kampanju. Konfiguracija kampanje je samo jedan deo postavke Google Ads kampanje, neki od bitnih koraka su i istraživanje ključnih reči, postavljanje ekstenzija za oglase, integracija za Google analitikom, izmene na sajtu i slično.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Back To Top