Instagram je potvrdio da bi uskoro mogao omogućiti korisnicima da objavljuju Instagram Reels do 10…
Google prekida vezu između Google analitike i YouTube kanala. Novi podaci se više neće prikupljati. Google analitika više neće prikupljati nove podatke sa YouTube kanala nakon ukidanja veze između ove dve usluge. YouTube analitika od sada omogućava da pratite učinak svog kanala i video zapisa pomoću najnovijih pokazatelja i izveštaja. Činjenica je da se većina autora i do sada oslanjala samo na ovu analitiku, a to nam sugeriše da iz Google-a nisu bili preterano glasni kada je u pitanju prekid ove povezanosti.
Google analitika je prestala da prikuplja podatke sa stranica YouTube kanala 1. februara 2021. Istorijski podaci će i dalje biti dostupni, ali novi podaci neće biti praćeni. Mogućnost uspostavljanja veze između Google analitike i YouTube-a uklonjena je u novembru prošle godine. Kanali sa postojećim vezama sa Google analitikom mogli su da vide nove podatke do početka ovog meseca.
YouTube analitika od sada jedina nudi podatke
YouTube kreatori su uvek imali pristup potpunijem skupu analitičkih podataka u YouTube studiju. Veza Google analitike sa YouTube-om nije bila neophodna, te se ova opcija više nudila iz pogodnosti ljudima koji redovno koriste Google analitiku za praćenje drugih podataka. Od sada YouTube analitika je jedini izvor za marketinške stručnjake da pristupe najnovijim informacijama na YouTube kanalima.
Ukoliko do sada niste imali prilike da koristite YouTube analitiku u nastavku pogledajte osnovne podatke o ovoj analitici.
Kratak pregled YouTube analitike
YouTube analitika se može koristiti za nadgledanje učinka vašeg kanala i video zapisa pomoću najnovijih pokazatelja i izveštaja. YouTube automatski prikuplja podatke na svim kanalima i video snimcima. Ne funkcioniše poput Google analitike, gde vlasnici sajtova moraju da instaliraju kod za praćenje.
Da biste pristupili podacima u YouTube analitici, prvo se prijavite u YouTube Studio, a zatim izaberite Analitika u levom meniju za navigaciju.
U ovom odeljku videćete različite kartice. Osim kartice pregled, svaka kartica je prilagođena da vam pomogne da vidite podatke koji su relevantni za vaše ciljeve.
Evo šta treba da znate o različitim karticama i podacima koji su na njima:
Pregled (Overview): prikazuje ključne metrike za vaš kanal, kao što su vreme gledanja, prikazi i pretplatnici. 4 izveštaja uključena na ovoj kartici su najgledaniji video snimci, aktivnosti u realnom vremenu, najnoviji video snimci i tipične performanse.
Doseg (Reach): prikazuje ukupni doseg vašeg sadržaja kroz broj prikaza i klikova. Ova kartica uključuje izveštaje o vrstama izvora saobraćaja, najvažnijim spoljnim izvorima, prikazima i terminima za pretragu.
Angažman (Engagement): Prikazuje šta gledaoci gledaju, predstavljeno ukupnim minutima gledanja. Ova kartica uključuje izveštaje o najpopularnijim video zapisima i plejlistama.
Publika (Audience): Prikazuje ko gleda vaše video zapise, što predstavlja broj jedinstvenih gledalaca, prosečan broj pregledanih video zapisa po gledaocu i rast ili pad pretplatnika. Ova kartica uključuje izveštaje o lokaciji publike, demografskim podacima i drugim kanalima koje gleda.
Prihod (Revenue): Prikazuje koliko novca kanal zarađuje od monetizovanih video snimaka. Ova kartica je dostupna samo autorima u YouTube partnerskom programu.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Izvor: Searchenginejournal
Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer