Skip to content

Želite da poboljšate vaš content marketing?

 

Generišete saobraćaj na sajtu.

 

Ali nedovoljno.

 

Povećavate listu Vaših e-mail pretplatnika.

 

Ali nedovoljno.

 

Imate konverzije.

 

Ali nedovoljno.

Svi mi sa vremena na vreme moramo da izvršimo reviziju naše content strategije, kako bismo uvideli kako možemo da je učinimo još boljom i produktivnijom.

A verujte nam na reč, uvek postoji mesta da se content marketing poboljša i unapredi. Evo nekih ideja za unapređenje vašeg content-a:

Content marketing i buyer persona

Za početak da razjasnimo šta je buyer persona? Termin koji se ustalio u industriji, a koji se koristi za tipsku predstavu, zasnovanu na temeljnom istraživanju, o tome ko su naši klijenti.

 

Ko su naši kupci, šta žele da postignu, koji ciljevi podstiču njihovo ponašanje, kako razmišljaju, kako kupuju, i zašto donose odluku da kupe? Buyer persona je metoda koja nam pomaže da damo odgovor na sva ova pitanja.

Ukoliko ste preskočili ovaj korak u osmišljavanju Vaše content strategije, smesta obustavite svaku dalju aktivnost, dok se ne pozabavite kreiranjem svoje persona-e.

 

Čak i ukoliko ste ovo uradili, svakako je neophodno da povremeno revidirate podatke. Zašto?

 

Kao što i sami znate tržište je sklono neprestanim promenama. Navike i prioriteti Vaših klijenata se menjaju. Tržišni trendovi, konkurencija, pa čak i sam Vaš biznis može doživeti neke promene, koje mogu uticati na rezultate.

 

Idealno bi bilo da reviziju modela Vašeg klijenta radite jednom godišnje, da bi ste bili sigurni da će Vaš content marketing gađati u pravu metu.

Preispitajte vrednost Vašeg content-a

Svaki segment Vašeg web sajta bi trebalo da ima jasnu nameru i svrhu.

 

Uvek imajte na umu da je ovo promenljiva kategorija, koja će svakako zahtevati određene modifikacije. Pored toga, kako se trendovi u industriji i u pretraživačima menjaju, pojavljuju se i nove prilike za vidljivost pri targetiranju Vaše ciljane grupe.

 

Content visoke vrednosti sam po sebi ne znači ništa, ukoliko na prvom mestu  ne postoji valjan razlog za njegovo postojanje. Šta je ono što on rešava i na koja pitanja daje odgovore. Zašto bi Vaš sadržaj privukao pažnju publike i koje benefite od njega oni mogu imati? Koje su dobiti Vašeg biznisa od datog content-a?

 

Uobičajene vrednosti content-a bi bile:

 

 

 

Onda kada konačno budete uvereni da Vaš content služi svrsi kojoj ste ga namenili,  sledi učvršćivanje i uvećanje njegove vrednosti.

Kako sve to radi u praksi?

Sve ovo lepo zvuči kada se napiše. Ali postavlja se pitanje kako sve to funkcioniše na realnim primerima?

 

Primer koji uvek volim da pomenem je blog Istoka Pavlovića. Čovek koji je definitivno jedan od najvećih poznavalaca Internet marketinga na ovim prostorima i poznavalaca funkcionisanja sistema.

 

Ukoliko želite da se uverite kako funkcionišu dobro razvijene content strategije, izvrsno poznavanje materije i nesebično podeljeni izuzetni saveti, koji imaju informativnu i edukativnu ulogu, onda je ovo pravo mesto za Vas.

Mesi, mesi, neće ništa da ti škodi

Legendarna replika iz kultnog filma Varljivo leto je upravo ono što možemo da primenimo kao najbolji savet za kvalitet i vrednost Vašeg content-a.

 

Naravno ne mislimo da će bukvalno ”mešenje” iz scene da Vam pomogne sa content-om (ili možda hoće), već mataforično ukazujemo na potrebu da radite na kvalitetu, svežini i vrednosti istog.

 

Sadržaj Vašeg sajta nikada neće zaživeti ukoliko u njega ne uložite veliki trud. Potrudite se da bude svež, u korak sa trendovima, da krajnjem korisniku pruža vredne informacije i tako zadobije njihovo poverenje i u krajnjoj liniji učini ih Vašim klijentima.

Tri put meri jednom seci

Koliko truda i pažnje posvetite sadržaju koji kreirate, toliko će Vam on i vratiti. Pitanja koja bi trebalo sebi da postavite ocenjujući njegov trenutni kvalitet i vrednost:

 

  • da li ispunjava svrhu zbog koje je kreiran
  • da li je u skladu sa pretragama u pretraživačima (sa ključnim rečima koje ciljamo)
  • da li može da ima još veću vrednost
  • kakav mu je učinak u odnosu na prethodne slične sadržaje, kao i slične sadržaje konkurencije
  • da li ljudi uživaju konzumirajući vaš content
  • koji segment je ”upalio”, a koji treba doraditi

Made by Nemanja Nedeljković – Senior Account Manager @Digitizer

Od kada sarađujete sa kompanijom Digitizer?
Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.