Skip to content

Iz YouTube-a su, nakon što su poslušali povratne informacije kreatora i marketinških stručnjaka, najavili nekoliko ažuriranja svojih smernica za sadržaj prilagođen oglašivačima (Advertiser-Friendly Content Guidelines) za koje kaže da će omogućiti da više sadržaja postane prihvatljivo za potpunu monetizaciju. Ovo praktično znači da YouTube proširuje potpunu monetizaciju na više vrsta sadržaja.

YouTube proširuje potpunu monetizaciju

YouTube proširuje potpunu monetizaciju što je označeno zelenom ikonom u YouTube studiju. Kreatori koji su deo YouTube partnerskog programa mogu odmah da utvrde da li video ispunjava uslove za potpunu ili delimičnu monetizaciju gledajući ikone označene bojama u YouTube studiju.  

 

  • Zelena ikona – Video ispunjava uslove da ostvari punu monetizaciju.
  • Žuta ikona – Video će prikazivati ograničene oglase ili ih neće prikazivati.
  • Crvena ikona – Video ne ispunjava uslove za monetizaciju.
  • Siva ikona – Kreator je ručno isključio monetizaciju.

 

Potpuna monetizacija se širi na sadržaj koji sadrži „nasilne interakcije sa organima za sprovođenje zakona, rekreativnim drogama i sadržajem povezanim sa drogom ili osetljivim događajima“ – mada samo kada se ti video snimci koriste u svrhu obrazovanja, vesti ili dokumentarnih filmova. Ranije ove vrste video snimaka nisu ispunjavale uslove za potpunu monetizaciju.

Dalje, YouTube proširuje svoju monetizaciju oko kontroverznih pitanja, gde sadržaj nije određena slika, već objektivna diskusija o kontroverznim pitanjima. Potom na području tema za odrasle koje se pružaju u kontekstu humora. YouTube je rekao da će omogućiti monetizaciju na video snimcima koji raspravljaju o temama za odrasle kada se „isporučuju u kontekstu humora“, kao i na video zapisima koji sadrže upotrebu umerenih vulgarnosti u prvih 30 sekundi video snimka. Pre toga, korišćenje nepristojnih reči u prvih 30 sekundi video zapisa moglo je da dovede do demonetizacije.

Iz YouTube-a kažu da se sastao sa oglašivačima kako bi pružio argumente za neka odgovorna ažuriranja smernica za sadržaj. To znači da će sada biti više mogućnosti za kreatore sadžaja da u potpunosti unovče svoj sadržaj, dok bi pre neki od ovih sadržaja dobili žutu ikonu.

Određena područja sadržaja premeštaju se iz opsega žute ikone i pomeraju se u opseg zelene ikone. Promene će se primeniti na one tipove sadržaja koje smo spomenuli ranije u tekstu.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Sava Spasić – Senior Graphic Designer @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top