Skip to content

Google Core Update iz marta 2024. može doneti velike potrese u SEO industriju. Ovo veliko ažuriranje moglo bi da zahvati veb na isti način kao što su to uradila ažuriranja Panda ili Penguin.

 

Google Core Update iz marta 2024.

Google je najavio značajno ažuriranje svojih algoritama i smernica za pretragu kako bi se suočio sa neželjenim sadržajem i sadržajem niskog kvaliteta na svom pretraživaču. Za Google Core Update iz marta 2024. kompanija kaže da je opsežnije od uobičajenih ažuriranja.

Ovo ažuriranje uključuje promene algoritma za poboljšanje kvaliteta rezultata pretrage i smanjenje spam sadržaja.

 

Poboljšano rangiranje kvaliteta

Jedan od glavnih fokusa Core Update-a iz marta 2024. je poboljšanje Google-ovog sistema rangiranja.

„Pravimo algoritamska poboljšanja u našim osnovnim sistemima rangiranja kako bismo obezbedili da prikažemo najkorisnije informacije na vebu i smanjimo neoriginalni sadržaj u rezultatima pretrage “, izjavila je Elizabet Taker, jedna od direktorki u Google-u.

Kompanija radi na smanjenju beskorisnog i neoriginalnog sadržaja od 2022. godine, a ažuriranje iz marta 2024. nadovezuje se na te napore.

Rafinirani sistemi rangiranja će bolje razumeti da li bi veb stranice mogle da budu korisnije, da imaju bolje korisničko iskustvo ili da li izgleda da su kreirane prvenstveno za pretraživače, a ne za ljude.

Google očekuje da će kombinovanje ovog ažuriranja i njegovih prethodnih napora zajedno smanjiti nekvalitetni, neoriginalni sadržaj u rezultatima pretrage za 40%.

Pored prilagođavanja rangiranja, Google ažurira svoje smernice za spam sadržaje kako bi uklonio sadržaj „najnižeg kvaliteta “iz rezultata pretrage.

Iz Google-a navode:

„Od danas ćemo preduzeti mere protiv više vrsta ovih manipulativnih ponašanja. Iako naši sistemi za rangiranje sprečavaju da se mnogi tipovi sadržaja niskog kvaliteta visoko rangiraju u Pretrazi, ova ažuriranja nam omogućavaju da preduzmemo ciljanije mere u skladu sa našim smernicama za spam sadržaj. “

Google jača svoju politiku protiv korišćenja automatizacije za generisanje niskokvalitetnog ili neoriginalnog sadržaja u velikom obimu kako bi manipulisao rangiranjem u pretrazi.

Ažurirana politika će se usredsrediti na zlonamerno ponašanje proizvodnje sadržaja u velikom obimu kako bi se poboljšalo rangiranje u pretrazi, bez obzira da li je uključena automatizacija, ljudi ili kombinacija oboje.

U Google-u kažu:

„Ovo će nam omogućiti da preduzmemo akciju na više tipova sadržaja sa malo ili bez vrednosti stvorene u velikom obimu, kao što su stranice koje se pretvaraju da imaju odgovore na popularne pretrage, ali ne daju koristan sadržaj. “

 

Zloupotreba reputacije sajta

Google se bavi pitanjem zloupotrebe reputacije sajta, gde pouzdane veb lokacije hostuju sadržaj niskog kvaliteta trećih strana, kako bi one iskoristile jaku reputaciju sajta za hostovanje.

Google će sada takav sadržaj smatrati neželjenim, ako je proizveden prvenstveno u svrhu rangiranja i bez bliskog nadzora vlasnika veb lokacije.

 

Zloupotreba isteklih domena

Google-ove ažurirane smernice za spam sadržaj će ciljati na zloupotrebu isteklih domena, gde se istkli domeni kupuju i prenamenjuju da bi se poboljšao rang u pretraživanju sadržaja niskog kvaliteta. Ova praksa može navesti korisnike u zabludu da pomisle da je novi sadržaj deo starijeg, pouzdanog sajta.

Veb lokacije imaju rok od dva meseca da se usklade sa novom politikom reputacije sajta. Ostale promene stupaju na snagu odmah.

Google-ova najava naglašava stalnu posvećenost kompanije poboljšanju kvaliteta svojih rezultata pretrage.

„Pretraga pomaže ljudima sa milijardama pitanja svakog dana, ali uvek će postojati oblasti u kojima možemo da se poboljšamo “, rekla je Taker. „Nastavićemo da naporno radimo na tome da sadržaj lošeg kvaliteta u Pretrazi zadržimo na niskom nivou i da prikažemo više informacija napravljenih da pomognu ljudima. “

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

 

Izvor: Searchenginejournal

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.