Skip to content

U današnjem digitalnom dobu, efikasne Google Search kampanje postale su neizostavan deo svake marketinške strategije. Međutim, često se dešava da marketari, pogotovo početnici, prave određene greške koje mogu uticati na uspeh kampanje.

 

Kako izbeći greške u Google Search kampanjama

Kroz ovaj blog post, podelićemo sa vama 8 početničkih grešaka koje treba izbeći kako biste optimizovali svoje Google Search kampanje i postigli maksimalne rezultate.

 

Neprecizno definisani ciljevi kampanje

Prva ključna greška je nedostatak jasno definisanih ciljeva kampanje. Pre nego što započnete kampanju, postavite si pitanje: “Šta tačno želim postići?” Ciljevi treba da budu merljivi, realni i vremenski ograničeni. Bez jasnih ciljeva, kampanja može lutati bez pravca.
Definišite da li želite povećati prodaju, generisati više leads-a ili poboljšati prepoznatljivost brenda. Postavljanje ovakvih ciljeva pomoći će vam u pravilnom usmeravanju resursa i optimizaciji kampanje.

 

Ignorisanje relevantnosti ključnih reči

Izbor ključnih reči ključan je faktor uspeha Google Search kampanje. Greška je fokusirati se isključivo na visoko pretraživane reči, zanemarujući njihovu relevantnost za vaš proizvod ili uslugu. Koristite alate za istraživanje ključnih reči kako biste pronašli kombinaciju visokog pretraga i relevantnosti.

Pored toga, razmislite o long-tail ključnim rečima koje ciljaju specifične potrebe korisnika. Ovo može rezultirati manjom konkurencijom i većom šansom za privlačenje ciljane publike.

 

Neoptimizovani oglasi

Loše napisani oglasi mogu značiti gubitak potencijalnih kupaca. Budite sigurni da vaši oglasi jasno komuniciraju vrednost proizvoda ili usluge. Koristite snažan poziv na akciju (CTA) kako biste podstakli korisnike na klik.
Takođe, testirajte različite naslove, opise i CTA-ove kako biste identifikovali najefikasnije kombinacije. Ponekad i male promene u tekstu oglasa mogu značajno poboljšati performanse.

 

Zanemarivanje negativnih ključnih reči

Neki marketari zanemaruju važnost negativnih ključnih reči, što može dovesti do prikazivanja oglasa ljudima koji nisu zainteresovani za vašu ponudu. Kreirajte pažljivu listu negativnih ključnih reči kako biste filtrirali neželjenu publiku i smanjili troškove kampanje.
Na primer, ako prodajete luksuzne proizvode, postavljanje negativnih ključnih reči poput “jeftino” može vam pomoći da izbegnete prikazivanje oglasa korisnicima koji traže pristupačne opcije.

 

Nepraćenje analitike kampanje

Praćenje rezultata ključno je za kontinuirano poboljšavanje kampanje. Postavite praćenje konverzija, analizirajte ključne metrike i prilagodite kampanju u skladu sa prikupljenim podacima

Redovno pregledajte analitiku kampanje kako biste identifikovali koji kanali, ključne reči ili oglasi donose najbolje rezultate. Na osnovu ovih podataka, prilagodite svoju strategiju kako biste maksimizovali ROI.

 

Nedostatak prilagođavanja mobilnim uređajima

S obzirom na rast mobilnog pretraživanja, vaši oglasi moraju biti prilagođeni mobilnim uređajima. Ignorisanje ovog faktora može rezultirati gubitkom potencijalnih kupaca koji pretražuju putem mobilnih uređaja.
Proverite kako vaši oglasi izgledaju i funkcionišu na različitim vrstama mobilnih uređaja. Ovo uključuje optimizaciju za različite veličine ekrana, brze učitavanje stranica i jasno vidljive pozive na akciju.

 

Zanemarivanje lokalnog oglašavanja

Ako poslujete lokalno, fokusirajte se na geografski ciljano oglašavanje. Zanemarivanje ovog aspekta može dovesti do trošenja resursa na nekvalifikovane klikove.

Koristite geografsko ciljanje kako biste ograničili prikazivanje oglasa na određenim lokacijama relevantnim za vaše poslovanje. Ovo će vam pomoći da privučete lokalnu publiku i poboljšate relevantnost oglasa.

 

Neusmereno testiranje oglasa

Testiranje je ključno za poboljšanje performansi kampanje. Međutim, neki marketari ne sprovode sistematsko testiranje različitih verzija oglasa. Redovno sprovodite A/B testiranje kako biste identifikovali najefikasnije strategije.

 

Izbegavanje ovih početničkih grešaka može biti ključno za postizanje uspešnih rezultata u Google Search kampanjama. Jasno postavite ciljeve, istražujte ključne reči, optimizujte oglase i redovno analizirajte rezultate. Samo pažljivim pristupom možete maksimizovati potencijal ove moćne platforme za oglašavanje. Srećno marketinško putovanje!

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.