Skip to content

Tekuća se bliži kraju, a približava se 2024. godina. Izabrali smo 5 tematika posebno za Facebook, Instagram i TikTok šta nam se to spremaju 2024. godini (bez uvrede Twitter X) a da je aktuelno, relevantno i razumljivo.

Instagram

  1. Live Video Oglašavanje:   
    • Live video format će postati ključan u oglašavanju na Instagramu.
    • Brendovi će se sve više oslanjati na live sesije kako bi direktno komunicirali sa svojom publikom, pružajući autentičnost i trenutnu interakciju.
    • Live oglasi će omogućiti korisnicima da direktno kupuju proizvode, postavljaju pitanja ili učestvuju u događanjima u realnom vremenu.

     

  2. Shopping Iskustva i Instant Checkout:
    • Instagram će nastaviti razvoj shopping iskustava, nudeći brendovima mogućnost direktnog prodavanja proizvoda putem platforme.
    • Instant Checkout opcije će ubrzati proces kupovine, omogućavajući korisnicima da kupuju proizvode direktno iz Instagram aplikacije, stvarajući seamless korisničko iskustvo.

     

  3. Interaktivni Story Oglasi:
    • Story oglasi će se razvijati ka sve interaktivnijim formama.
    • Koristeći elemente poput anketa, kvizova i swipable opcija, brendovi će angažovati korisnike na novi način.
    • Ovi interaktivni story oglasi ne samo da privlače pažnju već i omogućavaju brendovima da prikupe vredne podatke o ponašanju korisnika.

     

  4. Niche Influencer Marketing:
    • Influencerski marketing će se sve više fokusirati na niše.
    • Umesto velikih influensera, brendovi će sarađivati sa manjim, ali veoma posvećenim influenserima koji su stručnjaci u određenim oblastima.
    • Ovo će stvoriti autentičnije veze sa ciljnom publikom i povećati poverenje u reklamne poruke.

     

  5. Instagram AR Ads:
    • Razvoj Augmented Reality (AR) oglasa na Instagramu će procvetati.
    • Brendovi će koristiti AR filtre i efekte kako bi korisnicima omogućili interaktivno isprobavanje proizvoda pre kupovine.
    • Ovaj inovativni pristup će ne samo poboljšati iskustvo korisnika već i povećati stopu konverzije.

     

TikTok

  1. Duže Forme Video Sadržaja:
    • TikTok će postajati platforma koja podržava i duže video formate.
    • Brendovi će sve više koristiti TikTok za produkciju i deljenje dugometražnih sadržaja, poput tutorijala, serijala ili priča, kako bi zadovoljili rastuću potražnju korisnika za raznolikim video materijalom.

     

  2. Brand Challenges i Uključivanje Korisnika:
    • Brand challenges će postati još značajniji u oglašavanju na TikToku.
    • Brendovi će kreirati izazove koji pozivaju korisnike da učestvuju, dele svoje kreacije i šire brendovu poruku.
    • Ovaj tip kampanja stvara ne samo angažman već i širi uticaj brenda kroz zajednicu korisnika.

     

  3. Personalizovani i Interaktivni Filteri:
    • Filteri i efekti će postati ključni u oglašavanju na TikToku.
    • Brendovi će kreirati personalizovane filtere koji omogućavaju korisnicima da uključe brendove elemente u svoje video sadržaje.
    • Ovo stvara interaktivno iskustvo i jača povezanost između brenda i korisnika.

     

  4. Edukativni i Tutorial Sadržaji:
    • TikTok će postati platforma za deljenje edukativnih i tutorial sadržaja.
    • Brendovi će koristiti kratke video formate kako bi pružili vodiče, savete i obuke svojoj publici.
    • Ovo ne samo da doprinosi korisničkom iskustvu već i pomaže brendovima da postanu stručnjaci u svojoj industriji.

     

  5. TikTok kao E-commerce Platforma:
    • TikTok će evoluirati u snažnu e-commerce platformu.
    • Brendovi će moći direktno prodavati proizvode putem TikToka, koristeći funkcionalnosti poput “Shop Now” dugmeta i direktnih linkova ka online prodavnicama.
    • Ovo će pojednostaviti put korisnika od otkrivanja proizvoda do kupovine.

     

Facebook

  1. Metaverse i Oglašavanje:
    • U 2024. godini, očekuje se jača integracija metaversa u oglašavanje na Facebooku.
    • Brendovi će eksperimentisati sa virtualnim prostorima kako bi stvorili interaktivne kampanje.
    • Oglasi će se pojavljivati u digitalnim svetovima korisnika, pružajući im jedinstveno iskustvo i produbljujući vezu sa brendom.

     

  2. Edukativni Sadržaj i Facebook Watch:
    • Facebook će postati ključna platforma za edukativni video sadržaj.
    • Brendovi će sve više koristiti Facebook Watch za deljenje informativnih i obrazovnih videa, ciljajući publiku koja traži vrednost i obrazovanje.
    • Ova strategija će brendovima omogućiti da izgrade poverenje i autoritet u svojoj industriji.

     

  3. Augmentisana Stvarnost (AR) u Interaktivnom Oglašavanju:
    • Facebook će dalje razvijati AR iskustva u oglašavanju.
    • Korisnici će moći da probaju proizvode ili interaguje sa brendovima putem AR filtera direktno unutar Facebook aplikacije.
    • Ovo će povećati angažovanje i omogućiti korisnicima da personalizuju iskustva sa proizvodima pre nego što ih kupe.

     

  4. Data Privacy i Personalizacija:
    • Pitanja privatnosti podataka će i dalje biti u fokusu.
    • Facebook će nastaviti da prilagođava svoje algoritme kako bi se usklađivao sa sve strožim standardima privatnosti.
    • Brendovi će se sve više oslanjati na pravilno prikupljanje i korišćenje podataka kako bi pružili personalizovane reklame, održavajući pritom visok nivo poverenja korisnika.

     

  5. Društvena Odgovornost i Community Building:
    • Facebook će podsticati brendove da se fokusiraju na društveno odgovorno oglašavanje.
    • Kompanije će se sve više usredsrediti na izgradnju zajednica koje dele vrednosti.
    • Oglasi će naglašavati društvene inicijative, održivost i podršku zajednici, pridonošenje pozitivnom uticaju na društvo.

     

Made by Marko Božić – Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.