Skip to content

Google je 2. novembra počeo sa uvođenjem Core Update za novembar 2023., što je druga velika promena njegovog algoritma za pretragu u isto toliko meseci. 

Google Core Update za novembar 2023.

Google je objavio svoj Core Update za novembar 2023, ova kompanija je zvanično objavila.  Update je pokrenut i očekuje se da će biti u potpunosti implementiran u narednih nekoliko nedelja. Svaki Google Core Update je dizajniran da poboljšaja relevantnost i kvalitet veb stranica koje se prikazuju za upite za pretragu.

 

Imamo različite sisteme koji se smatraju Core-om (jezgrom) našeg procesa rangiranja; Ovomesečni Core Update uključuje poboljšanje drugačijeg osnovnog sistema nego prošlog meseca “, navodi Google u saopštenju. „Međutim, naše smernice o osnovnim ažuriranjima su iste za oba.

Google očigledno pojašnjava da novembarski Core Upadate cilja drugi deo procesa rangiranja. Uprkos tome, saveti koje Google nudi u vezi sa osnovnim ažuriranjima (Core Update) odnose se i na ažuriranja u oktobru i novembru.

 

Google je objavio detaljnija Q&A u vezi sa Core Update

Google je objavio ažurirane Q&A koji se bave uobičajenim pitanjima o tome kako funkcionišu ažuriranja pretrage. Evo nekih od najzanimljivijih: 

 

Koja je razlika između sistema rangiranja i ažuriranja?

Sistemi rangiranja i ažuriranja su dve različite stvari na kojima Google često radi. Sistemi rangiranja određuju koji sadržaj najbolje odgovara na upit, dok ažuriranja menjaju način na koji ti sistemi rangiranja funkcionišu. Na primer, novi ili poboljšani način procene kvaliteta sadržaja bio bi deo sistema rangiranja.

„Koristimo više sistema rangiranja koji rade različite stvari. Imamo vodič za sisteme rangiranja Google pretrage koji objašnjava neke od naših značajnijih. Ažuriranja su kada poboljšavamo sistem rangiranja.”

 

Da li radite više ažuriranja nego u prošlosti?

Da, Google pretraga se ažurira hiljade puta svake godine. Većina ažuriranja su mala i prolaze nenajavljeno, ali Google će vam reći o velikim koji bi mogli značajno uticati na rezultate pretrage. Bilo je 10 značajnih ažuriranja podeljenih u 2021. i još 10 u 2022. godini, a verovatno će biti isto i za 2023.

Ako moj saobraćaj opadne nakon ažuriranja, da li to znači da spamujem?

Ne, pad saobraćaja nakon ažuriranja ne znači nužno da se vaš sadržaj smatra nepoželjnim. Ali ako vaš saobraćaj opadne nakon ažuriranja specifičnog za spamovanje, to može biti zato što su Google-ovi sistemi identifikovali prakse neželjenog sadržaja povezane sa vašom veb lokacijom.

 

Koja ažuriranja delite?

Google deli detalje o ažuriranjima koja su značajna i koja mogu uticati na rezultate pretrage na način koji biste primetili. Možete da ostanete informisani o tome preko Google Search Status Dashboard, pretplatite se na njihov RSS feed i pogledate prošla ažuriranja.

 

Kako znate da ažuriranje radi na poboljšanju stvari?

Pre nego što bilo koje ažuriranje bude objavljeno, Google ga temeljno testira kako bi se uverio da zaista poboljšava rezultate pretrage. Ovaj proces uključuje analizu velikog broja podataka da bi se odlučilo da li je ažuriranje korisno. Više informacija o ovom procesu dostupno je na veb sajtu “How Search Works.”

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.