Skip to content

Već smo pisali da je video moćan alat kad je u pitanju reklamiranje.  Potvrdu ove tvrdnje skoro je dao i Google objavljujući rezultate svog istraživanja. Razmislite na ličnom primeru koliko je ova tvrdnja tačna. Proizvod koji je predstavljen u dobrom videu svakako će privući više pažnje. A verovatno dovesti i do konverzije. Možda se tu krije odgovor na pitanje iz nalova, kako povećati šanse za prodaju?

Koliko puta je potrebno da osoba čuje slogan nekog brenda da bi ga zapamtio?

Kako raste svest o nekom brendu, tako raste i njegova prodaja. Ovo može biti veliki izazov, pogotovo za mala preduzeća. Za probijanje na željeno tržište, vidljivost je jedan od glavnih uslova.

Statistički gledano, da bi se brend uselio u svest kupaca, potrebno je da potrošači čuju njegov slogan ili vide njegov logo 5 do 7 puta. Nakon toga će, prilikom sledeće kupovine, uzeti i vaš brend u razmatranje. Ako budu zadovoljni proizvodom, kupiće i njega, ali i neke druge iz asortimana, ponovo. Najbolje od svega je što će vaš brend preporučiti i drugima što će dovesti do skoka prodaje. (izvor Dinarides)

Kako povećati šanse za prodaju pomoću video-a?

Iz Google–a su izjavili: „Za sve više kupaca video je nezamenljiv kada donose odluku da kupe neki proizvod. Zapravo, više od 55% kupaca širom sveta kaže da koristi video objavu prilikom odluke da kupe u prodavnici. “

Google kaže video je dominantan

Google je objavio rezultate svog istraživanja po kome 55% potrošača koristi video objave da bi istražilo proizvod i donelo odluku o kupovini istog. Prema Google-u video utiče na klijente na tri načina. Prvo video služi kao podsetnik ljudima na proizvode koji su im trenutno potrebni. Kao drugo video omogućuje kupcima da prošire svoje znanje o određenom proizvodu ili usluzi. Tako im dajući veću sigurnost i samopouzdanje pri donošenju odluke o kupovini. Treće ocene koje su ostavljene za video su zapravo ocene o samom proizvodu. One mogu imati veliki uticaja na odluku klijenta da kupi taj proizvod. Ocene videa su jedan od najpouzdanijih oblika online ocenjivanja. Zato su veoma uticajne prilikom donošenja odluka o kupovini.

 

Jedna od najvećih prednosti videa je ta što može da privuče pažnju kupca na različitim kanalima obraćanja. Takođe i na raličitim stupnjevima prodajnog levka. S obzirom da je televizija bila najisplativiji medij za reklamiranje, nije čudo da su video reklame na internetu njen legitimni naslednik. Video pruža sve prednosti koje je donosila i televizijska reklama. Sa dodatnim bonusima u vidu prikazivanja u bilo koje vreme, deljenje preko društvenih medija, prenošenje uživo i novih tehnologija koje omogućavaju gledaocima da u realnom vremenu komuniciraju sa videom.

Kako koristiti video?

Važno pitanje koje se ovde postavlja je kada, kako i koja videa kupci koriste aktivno u procesu kupovine. Google je pokušao da da odgovor i na ovo pitanje: „Iako kupci vole da gledaju autentične ocene autora, postoji i važna uloga trgovca u procesu. Razmislite o načinima na koji se vaš brend može pokazati kako bi zadovoljio neku trenutnu potrebu, bilo da su to reklame koje pobuđuju ideje i inspiraciju ili kroz temeljniji sadržaj pružaju odgovor na pitanja klijenata i pomažu ljudima prilikom odluke o kupovini. Kupci željni da istražuju mogu vas nagraditi kupovinom i odanošću vašem brendu. “

 

Uz sve uzbudljive novosti koje nam donosi razvoj tehnologije , zasigurno je da će video postati još više prilagođen, angažovaniji, interaktivniji  i finansijski unosniji za one trgovce koji su dovoljno pametni da iskoriste njegove mogućnosti. Procenat od 55 posto korisnika interneta koji kažu da je video odlučujući faktor pri njihovoj odluci da kupe neki proizvod, ni najmanje nije cifra koju treba ignorisati. A svakako je i jadan od načina kako povećati šanse za prodaju.

Made by Vladimir Bojić –  Senior Graphic Designer @Digitizer

Od kada sarađujete sa kompanijom Digitizer?
Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.