Skip to content

Već duže vreme priprema se novi dizajn Facebook-a koji trenutno omogućuje korisnicima da se prebacuju između klasičnog i novog interfejsa poznatijeg kao ‘’novi Facebook’’. Tokom prethodnih meseci imali smo prilike da se bolje upoznamo sa novim izgledom i mogućnostima koje Facebook priprema.

 

Novi dizajn Facebook-a

Od septembra, ova promena je stalna za sve. Bilo da koristite Facebook da biste ostali u kontaktu sa prijateljima ili za upravljanje poslovnim stranicama, novi Facebook zvanično ostaje.

screenshot ekrana sa novim izgledom Facebooka-a

Ovo je jedna od najdrastičnijih promena koje je Facebook pretrpeo u poslednjih nekoliko godina a uključuje promene izgleda i nove funkcije poput tamnog režima.

Na vrhu glavne strane, trenutno se nalaze 4 dugmeta (Home, Watch, Groups i Gaming), dok su za ostale funkcije, poput pristupa ličnom profilu ili stranicama koje vodite, pomerena na levi deo ekrana.

Kada odabere određenu stranicu koju želite posetiti, pojaviće se prikaz koji podseća na klasični Facebook ali sa primetnim razlikama. Umesto na vrhu stranice, sada se sve funkcije nalaze na levoj bočnoj traci. Creator studio i Publishing tools se takođe nalaze na levoj bočnoj traci.

prikaz novog izgleda stranice u Facebook-u

Kartice poput ‘’Images’’, ‘’Videos’’, ‘’About’’ su prikazane ispod profilne slike. Prikazane su prve 4, dok su ostale skrivene u padajućem meniju. Odeljak ‘’About’’ je centriran, olakšava posetiocima stranice pronalazak podataka za kontakt, opis kompanije, dok je ‘’My story’’ sekcija uklonjena.

prikaz izgleda About strane u novom izgledu Facebook-a

Sve u svemu, novi Facebook predstavlja veliku promenu za koju će nam biti potrebno vreme da se priviknemo. Nadamo se da će Facebook nastaviti da traži načine da ovu društvenu mrežu učini efikasnijom za sve one koji je koriste.

 

Najnovije vesti iz sveta digitalnih komunikacija pratite na našem sajtu.

Made by Nemanja Nedeljkovic – Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top