U svetu društvenih mreža, Instagram je postao nezaobilazan kanal za brendove i pojedince koji žele…
Mogućnosti koje nudi Facebook Ads Manager prilikom kreiranja Facebook i Instagram oglasa su dosta velike. Ono što je potrebno jeste poznavati sve te funkcionalnosti, kako bi se izvukao maksimum.
Da li se pitate kako povećati broj konverzija, broj kontaktiranja u inbox, broj poziva ili generalno postići bolji rezultat? U nastavku ovog teksta možete saznati koje su to najčešće greške kod kreiranja Facebook oglasa.
Najčešće greške kod kreiranja Facebook oglasa
Pogledajte koje su najčešće greške kod kreiranja Facebook oglasa i uverite se da i vi ne pravite iste.
Pogrešan odabir tipa kampanje
Odabir odgovarajućeg tipa kampanje može biti težak, čak iako ste iskusni u kreiranju Facebook oglasa. Opcije mogu izgledati slično i mogu imati skoro ista podešavanja ali se zapravo svaka razlikuje kada imate jasan cilj kampanje.
Ukoliko se odabere pogrešan tip kampanje, to može potpuno poremetiti rezultate kampanje. Meta algoritam isporučuje oglase onim osobama koje će najverovatnije ispuniti cilj koji izaberete. Zato je postavljanje jasnog cilja ovde najbitnije, kako biste nakon toga odabrali odgovarajući tip kampanje.
Npr. ukoliko je cilj povećanje broja poseta na sajtu, potrebno je odabrati Traffic tip kampanje. Za povećanje broja konverzija se bira Conversions tip kampanje itd.
Biranje pogrešne opcije budžeta
U mnogim slučajevima, uključivanje optimizacije budžeta kampanje (CBO) može da pojednostavi kampanju i poboljša rezultate. Uključivanjem CBO ne morate da određujete budžete za svaki set oglasa ponaosob, već se budžet odredjuje na nivou kampanje i dozvoljava Meta algoritmu da ga optimizuje prema setovima oglasa. Ukoliko niste sigurni koliko želite da potrošite za svaki set oglasa, ova automatizovana opcija je idealna.
Medjutim, kada kampanja sadrži više skupova oglasa sa različitim ciljnim grupama, CBO nije baš najbolji izbor. Korišćenje CBO u ovom slučaju može rezultirati mnogo većom potrošnjom budžeta na velike ciljne grupe i zanemarivanjem manjih ciljnih grupa. To znači da će jedan deo ciljne grupe jedva videti oglas, dok drugi može videti mnogo češće.
Kako bi se osiguralo da svaki set oglasa troši odgovarajući iznos, potrebno je isključiti CBO i umesto toga podešavati budžet na nivou seta oglasa. Na taj način postoji veća kontrola nad potrošnjom i isporukom oglasa i tako se mogu postići željeni rezultati.
Dodavanje više poziva na akciju (CTA)
Bez obzira da li radite remarketing ili dolazite do nove publike, nije uvek lako fokusirati se na jedan CTA. Na primer, možda želite da podstaknete ljude da kupuju i da saznaju više o proizvodima ili želite da ih pozovete da čitaju recenzije kupaca. Iako svaki od ovih poziva na akciju deluje važno, oni ne bi trebalo da se pojavljuju u istom oglasu.
Ako isti oglas sadrži više poziva na akciju, postoji verovatnoća da zbunite svoju publiku.
Izaberite jedan poziv na akciju koji navodi na glavni cilj kampanje. Zatim ponovite isti CTA svuda gde je potrebno.
Pogrešno linkovanje
Pored toga što su videli oglas, u većini slučajeva je poželjno da publika uradi još nešto na tom oglasu. Da li je u pitanju dodatni klik da bi pročitali vest, preuzeli nešto ili kupili proizvod, ukoliko ih pošaljete na pogrešnu adresu, verovatno ćete ostati bez željenog cilja.
Skoro nikada ne bi trebalo koristiti homepage link jer je to opšta stranica bez jasne svrhe. Umesto toga, trebalo bi da postavite link stranice koja je u skladu sa ciljevima kampanje. Na primer, ukoliko je cilj prodaja, link treba da vodi do stranice gde se nalaze proizvodi ili konkretan proizvod.
Pre podešavanja svih postavki za kampanju, napišite koji je glavni cilj kampanje, prodjite kroz sve postavke i na kraju se stavite u ulogu ciljne grupe. Sagledajte kako sve izgleda iz druge perspektive, kako biste se uverili u kvalitet oglasa i da li biste izvršili konverziju ili ispunili željeni cilj.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer