Skip to content

Najjednostavnija definicija ključnih reči je da su to reči, izrazi ili fraze koji opisuju vašu uslugu ili proizvod. Upravo za te odabrane ključne reči se vaš oglas može pojaviti u Google Ads. U ovom blogu vas upoznajemo sa osnovnim teminima kada su pitanju Google Ads ključne reči. 

Kada neko traži nešto na Google pretrazi, vaš oglas bi se mogao prikazati na osnovu sličnosti između vaših ključnih reči sa terminom koji je korisnik upisao za pretragu.

ekran sa natpisom search i boksom za upisivanje ključnih reči za pretragu

Kako rade Google Ads ključne reči?

Da bi se vaši oglasi prikazivali kada ljudi pretražuju, ključne reči koje vi izaberete moraju da se podudaraju sa rečima ili frazama koje korisnici pretražuju.

Na primer, ukoliko se bavite izradom montažnih hala, možete dodati frazu ‘’izrada montažnih hala’’ u vašu Google Ads kampanju. Kada neko upiše u Google pretrazi ‘’izrada montažnih hala’’, vaš oglas se može prikazati na rezultatima pretrage.

Cena ključnih reči nije ista, i zavisi od nekoliko faktora poput konkurencije na aukciji. Kvalitet ključnih reči se meri preko Quality Score-a.

Quality score je procena kvaliteta oglasa, ključnih reči i Landing Page-a. On se meri ocenom od 1-10 i uključuje Click Through rate (odnos između broja klikova i broja koliko je puta oglas prikazan), relevatnost oglasa kao i sam kvalitet i doživljaj Landing Page-a.

 

Podudaranje ključnih reči – Matching Options

Vrste podudaranja ključnih reči određuju koliko se ključna reč mora podudarati sa upitom za pretragu. Tako postoji nekoliko vrsta, od širokog podudaranja, pa do potpunog.

Broad match, tj. ključne reči koje se široko podudaraju. Ovde se oglasi mogu prikazivati u pretragama koje su povezane sa zadatom ključnom reči. Kada koristite ‘’Broad Match’’, vaš oglas ispunjava uslove za prikazivanje ukoliko upit za pretragu uključi bilo koju reč koju ste naveli, bilo kojim redosledom.  Na primer ako koristite termin ‘’luksuzne kuće’’ vaš oglas će se pojaviti kada neko ukuca luksuzne kuće, ali isto tako i za luksuzni satovi, montažne kuće ili bilo šta što sadrži neku od ove dve reči.

Phrase Match uključuje podudaranje po značenju vaše ključni reči. Ovaj tip je nešto fleksibilniji od potpunog podudaranja, a ciljanije je od opcije širokog podudaranja. Ovde će se vaš oglas prikazati samo kada korisnik upiše vašu ključnu frazu, tačnim redosledom koji ste vi uneli. Oglas se može prikazati i ukoliko korisnik na vašu ključnu frazu doda drudge reči pre ili posle vaše fraze. Na primer ukoliko je vaša ključna fraza ‘’montažne hale pored beograda’’, oglas će se prikazati ukoliko korisnik upiše ‘’najpovoljnije montažne hale pored beograda’’.

Exact Match je tačno podudaranje ključne reči sa upitom za pretragu korisnika. Od sve tri opcije podudaranja, potpuno podudaranje daje najveću kontrolu nad time ko vidi vaš oglas. Google je nedavno uneo promene u ovu opciju, tako da se oglasi mogu podudarati i sa pretragama koje sadrže sinonime, množinu ili druge varijacije ključne reči.

 

Negativne ključne reči

Kao što je bitno ciljati prave ključne reči i fraze, važno je i odabrati ključne reči i fraze koje ne treba ciljati.

Pomoću negativnih ključnih reči, osiguravate da se vaš oglas ne prikazuje za ključne reči i fraze koje odredite. Na ovaj način unapređujete targetiranje i učinak kampanje.

Birajte relevantne Google Ads ključne reči kako biste dosegli samo one najzainteresovanije ljude, i za koje je veća verovatnoća da će postati vaši klijenti. Takođe na ovaj način će te smanjiti i ‘’šum’’ prilikom ulaganja u Google kampanju.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.