skip to Main Content

Digitalni marketing se sastoji od više kanala kojima se obraćamo željenoj publici, a PPC (pay per click) je jedan od njih. Kao što sam naziv ovog tipa kampanja kaže, PPC oglašavanje se naplaćuje za svaki klik, odnosno onda kada neko klikne na vaš oglas i poseti željenu lokaciju na internetu. Svakako najpopularnija i najveća PPC platforma je Google ads (Google oglasi).

 

Google oglasi

su, uz društvene mreže, najbolji način kada je neophodno da što brže privučete posetioce na web-sajt. Google oglašavanje se preporučuje kod poslovanja sa direktnim odgovorom, generisanjem saobraćaja u određenim situacijama ili pozicioniranju za određene ključne reči koje su od suštinske važnosti za biznis.

 

Google oglašavanje

je vrlo brzo doživelo veliku popularnost u industriji digitalnog marketinga, jer omogućava ljudima da kreiraju veoma precizno ciljane oglase i generišu opipljivu analitiku, kako bi marketinški stručnjaci shvatili kakvu interakciju publika ima sa sadržajem koji joj se prezentuje.

 

Google oglasi i oglašavanje

vam pomažu da doprete do ciljanih kupaca i usmerite saobraćaj sa interneta do sajta vašeg preduzeća. Google vam omogućava da sami pravite oglase, sa puno opcija za prilagođavanje, poput određivanja budžeta, određivanja željene publike itd. Oni su sjajan alat za generisanje potencijalnih klijenata i praktičan način za sve vrste preduzeća da podignu svest o svom brendu. Google oglasi se prikazuju na osnovu onoga što svaka osoba traži, što znači da dolazite do ljudi koji su zapravo tražili vaš proizvod ili uslugu. Ovo je svakako idealan način da dođete do potencijalnih klijenata baš u trenutku kada su u potrazi za rešenjem nekog problema ili zadovoljenjem neke potrebe. Dizajnirani su tako da uhvate pažnju klijenata u najboljem mogućem trenutku, baš kada su vrlo blizu konverzije.

Google oglasi su podeljeni u dve velike celine, Google search mrežu i Google display mrežu.

 

Google search

mreža je grupa sajtova i aplikacija povezanih sa pretragom na kojima se mogu prikazati vaši Google oglasi. Kada se oglašavate na Google search mreži, vaš oglas se može prikazivati zajedno sa rezultatima pretrage kada neko pretražuje termine povezane sa nekom od vaših ključnih reči. Vaši oglasi mogu biti prilazani u rezultatima Google pretrage i na drugim sajtovima kada su vaše ključne reči bile relevantne za pretragu korisnika.

 

Google display

mreža može vam pomoći da dosegnete do ljudi dok pregledaju svoje omiljene sajtove, pokazuju prijatelju neki YouTube video, proveravaju Gmail nalog ili koriste mobilne uređaje i aplikacije. Opcije Google display mreže omogućavaju vam da strateški prikažete svoju poruku potencijalnim kupcima na pravom mestu i u pravo vreme.

Iako Display mreža takođe privlači ljude kada već traže određene proizvode ili usluge, ona vam može pomoći u privlačenju pažnje i ranije u ciklusu kupovine. Možete postaviti svoje oglase pred ljude pre nego što počnu da traže ono što nudite, što može biti ključno za vašu ukupnu strategiju oglašavanja. Takođe možete podsetiti ljude na ono što ih zanima, kao u slučaju remarketinga,  kada prikazujete oglas ljudima koji su prethodno posetili vaš web-sajt ili aplikaciju i već iskazali interesovanje za vaš biznis. 

Posebna platoforma u vlasništvu Google-a koja je odličan marketinški kanala je YouTube. Postavljanje YouTube oglasa jedan je od načina da osigurate da više ciljne publike vidi vašu reklamu. Oglasi koji se reprodukuju na YouTube-u prilagođeni su interesovanjima gledalaca. Ukoliko je sadržaj video oglasa usko povezan sa sadžajem koji gledalac gleda na YouTube-u, veća je verovatnoća da će odgledati celokupni oglas ili kliknuti na link ka sajtu. Oglasi ciljaju ljude koji su nedavno tražili određeni proizvod ili uslugu kako bi adekvatan oglas prikazao adekvatnoj publici.

Tim naših iskusnih stručnjaka može da upravlja svim aspektima Google ads kampanje, poboljšava rezultate i omogućava vam da se fokusirate na vašu osnovnu delatnost. Sarađivali smo sa mnogim industrijama na obostrano zadovoljstvo. Kampanju započinjemo identifikovanjem svrhe vaše kampanje, a potom sveobuhvatno istražujemo ključne reči, opcije podudaranja, radimo projekciju ponude, budžeta, i kreiramo jedinstvene i efikasne oglase.

Kako funkcioniše Digitizer proces sprovođenja kampanje Google oglašavanja? 

  • Pre nego što počnemo sa bilo kakvim poslom želimo da saznamo što više o vama. Šta definiše vaš brend? Koji su vaši poslovni ciljevi?
  • Istraživanje konkurencije
  • Pravljenje vašeg Google naloga
  • Kreiranje kampanja
  • Optimizacija odredišnih stranica (landing page)
  • Implementacija praćenja konverzija – Da li oglasi rade?
  • Izveštavanje – Detaljno upoznavanje sa time gde su utrošena sredstva vaše kampanje
  • Optimizacija kampanja, oglasa, odredišnih stranica itd. kako bi se dobili optimalni rezultati!
Back To Top