skip to Main Content

Veliki trn u oku giganata društvenih mreža je TikTok, aplikacija koja stiče sve veću popularnost širom sveta. Upravo ogromna popularnost TikTok-a, naterala je Facebook da pokrene sopstvenu verziju aplikacije koja radi na sličnom principu kao TikTok. U pitanju je Instagram Reels.

 

Instagram Reels

Facebook već duže vreme radi na kreiranju platforme ‘’Instagram Reels’’, video platforme koja omogućava korisnicima da kreiraju interaktivne, kratke video snimke sa muzikom (kao TikTok, zar ne?).

Trenutno se testira u nekoliko država, među kojima su: Francuska, Nemačka, Brazil i Indija. Početkom avgusta planirano je proširenje na Sjedinjene Američke Države, Japan, Meksiko i još preko 50 drugih država.

Img source: www.later.com

Kako funkcioniše?

Slično kao i kod TikTok-a, korisnici snimaju video snimke do 15 sekundi trajanja i mogu ih deliti na Instagram Story. U ponudi će biti ogromna biblioteka muzike, pored toga, korisnici će moći pozajmiti zvuk iz drugog video zapisa ili koristiti sopstveni originalni zvuk.

Instagram Reels se mogu deliti deliti na Instagram Story ili slati direktno korisnicima u DM. Pored toga, nalaziće se u posebnom odeljku na korisničkom profilu:

Pored svega navedenog, Instagram Reels će se nalaziti i u posebnom odeljku na Instagram Explore, gde će biti prikazani najuspešnije, viralne video objave.

Za najnovije vesti iz sveta digitalnog marketinga nastavite da nas pratite.

Made by Nemanja Nedeljkovic – Senior Account Manager @Digitizer