Skip to content

Pažnja na društvenim mrežama je dosta skupa, imajući u vidu broj duštvenih mreža, njihovo medjusobno takmičenje, sve veću količinu sadržaja i sve više mogućnosti za prikazivanje tog sadržaja. 

U zavisnosti od ciljne grupe, kao i od vrste proizvoda ili usluge, treba znati koja vrsta sadržaja je najbolja za korišćenje i kakav dizajn prilagoditi odgovarajućoj ciljnoj grupi, kako bi im se najlakše privukla pažnja.

 

Najčešće greške u dizajnu

U današnjem tekstu ćemo izneti nekoliko grešaka u dizajnu koje treba izbegavati, kako bi se ostvario najbolji mogući potencijal.

Mutne fotografije

Prilikom dizajna obratite pažnju na rezoluciju fotografija. Uvek je bolje pripremiti fotogafiju u velikoj rezoluciji i biti siguran da prilikom postavljanja na društvene mreže, smanjivanje rezolucije od strane odredjene društvene mreže neće uticati na izgled fotografije. Ovo je posebno važno za sve male biznise, ali i ostale koji preuzimaju fotografije sa interneta, ne obraćajući pažnju na kvalitet fotografije. Takva objavljena fotografija ostavlja utisak neozbiljnosti. Vaša ciljna grupa ne voli mutne fotografije. Zaboravite na fotografije družine iz srednje škole ili fakulteta i pratećeg opisa: “mutna ali draga”.

 

Fontovi teški za tumačenje

U cilju da ispadnete drugačiji od ostalih, koristeći neki specifičan font (obično script) napravite ozbiljan promašaj, pa se ne može protumačiti šta piše. Korisnici lete kroz feed, pa neko neće imati vremena da potroši još nekoliko sekundi kako bi protumačio šta piše.

Kako biste to izbegli koristite čitljive fontove. Postoje lepi fontovi ali čitljivi, što je jako bitno.

fotka za blog

Odabir pogrešnih boja

Boje koje koristite na društvenim mrežama treba da opisuju vaš biznis. U redu je koristiti neku jarku boju kada baš želite nešto da istaknete u jednom postu, ali potrudite se da sebi postavite pitanje da li boje koje koristite prijaju očima. Da li se slaže kombinacija boja koju koristite i da li boje odgovaraju vašem biznisu ili brendu.

Prilagodjavanje formata vizuala

Pre objavljivanja postova morate znati koja je vaša ciljna grupa i gde se nalazi. Kako ona vidi vaše objave. Da li je više na telefonu ili za računarom. Trebalo bi da vizuali koje postavljate budu prilagodjeni i za mobilne telefone i za desktop uredjaje.

 

Preterivanje sa stock fotografijama

Stock fotografije koje odgovaraju vašem biznisu su uvek dobrodošle kada želite malo da prošarate materijal ali ne treba preterivati. Korisnici žele da vide vaš autentičan sadržaj, koji će najbolje opisivati i predstavljati vaš biznis.

 

Korišćenje svakog piksela na vizualu

Ne odvlačite pažnju od glavne poruke popunjavanjem svih uglova na fotografiji. Previše informacija (posebno teksta) na vizualu deluje odbojno i mali je procenat onih koji će pročitati sve. Grafički dizajneri razumeju da malo i minimalno na fotografiji nekad može doneti mnogo.

Nekorišćenje pomoćnih linija (grids)

Još jedna od grešaka je random pozicioniranje teksta na vizualu. Ne postavljajte tekst bez ikakvog reda, već koristite pomoćne linije. Obratite pažnju na razmake i prorede. Sveden tekst, sa korišćenjem malih i velikih slova (ako nešto želite da istaknete) je dosta lakši za čitanje.

Ako želite da poboljšate svoju prisutnost na društvenim mrežama, povećate engagement i iskoristite najviše od društvenih mreža, primenite ove savete. Možda deluju sitno i zanemarujuće, ali kao i u svemu ostalom – ako pokrijete što više detalja i povedete računa o svakoj sitnici, rezultat neće izostati.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.