Facebook i dalje predstavlja veoma važnu platformu preko koje biznisi ostvaruj kontakt sa svojom ciljnom…
Ako ste ikada pitali da li Vam je social media content calendar potreban zamislite ovu situaciju: petak popodne, svi dizajneri ili sve kolege sa kojima radite otišli su svojim kućama na zasluženi odmor, Vi ste u kolima i lagano se kroz gužvu vozite kući i BUUUM – setili ste se da je u nedelju 8.mart tzv. „DAN ŽENA“, sve prodavnice čiji su target prodaje osobe ženske populacije rade! A Vi za Vašeg klijenta, malu – veliku parfimeriju čija vlasnica i sve radnice polažu nade u Vas i Vaš rad, nemate NIŠTA!
Zašto je content calendar važan?
I onda shvatate, nedostaje Vam GLAVNI LIK ovog posta – bloga – čega već (naravno, mi ne umemo i ne znamo još kako da na maternjom jeziku nazovemo izbacivanje magnet tekstova na sopstvenom sajtu), a to je Social Media Content Calendar (što bi rekli u Pljevljima) ili KALENDAR ZA POSTOVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA, po maternjem (a da klijenti mogu da razumeju).
Međutim, pravljenje pomenutog SM content calendara ne počinje tako što uzmete i odštampate kalendar sa google-a, niti tako što kupite kalendar sa pristojnim damama nepristojno (ne)obučenim po predrasudama neophodnim u kamionskim kabinama, niti tako što otvorite Calendar App na Vašem android ili iphone ili trećem uređaju.
Ne.
On se pravi na, nešto, drugačiji način.
Kako bi Vam najlakše, ograničen tekstom i običnim ljudskim rečima, objasnio čemu služi SM content calendar, počeću od toga.
Nabacujem stavke ne bi li pomenuti SOCIAL MEDIA CONTENT CALENDAR približio i običnim ljudima:
- Da više nikad ne propustite važne biznis datume Vaše firme, ili Vašeg klijenta
- Da vremenski organizujete postove u budućnosti koliko god je to moguće
- Da olakšate saradnju sa Vašim timom oko postova
- Da možda uštedite vreme
- Da efektivno alocirate resurse na pravljenju postova
- Da maksimalno razumete koji je kontent najuspešniji za Vaš biznis
- Da razumete koji je i kakav je audience – target Vašeg biznisa i kakve su mu navike u koorelaciji sa bivstvovanjem na društvenim mrežama
Ako Vam sve ovo nije dovoljno i mislite da možete – kontenta bez – unapred Vam se zahvaljujem što nama u Digitizeru olakšavate prospecting i dovodite nove klijente.
Kako kreirati social media content calendar?
Kako se to radi?
- Upoznajte Vaš target – gde živi, šta radi, o čemu razmišlja, kad je na društvenim mrežama, čime se bavi, šta radi na društvenim mrežama, šta ga interesuje
- Odredite šta je uspeh Vašeg rada i kako ga merite – npr. Koji content dobija najviše lajkova (like-s), komentara (comment-s), šerova (share-s), gledanja (view-s) ili ima najveći ingejdžment (engagement)
- Odredite kategorije (slobodan naziv iz Digitizer-a) proizvoda i usluga Vašeg biznisa,a prema kome ćete praviti postove – istorija, proizvodi, usluge, zanimljivosti, aktivacije, popusti, kontesti, nagradne igre
- Odredite tipove postova za prethodno navedene kategorije – foto (photo), video, karusel (carousel), kanvas (canvas), hiperlinkovi (hyperlink-s) itd.
- Napravite pregled najvažnijih datuma u relaciji sa Vašim biznisom – Praznici, Lansiranje proizvoda ili usluga, Kampanje, Eventi i ostali
- Odlučite koliko često ćete postovati (3 posta dnevno, 1 dnevno, na 2 dana…)
- Donesite odluku koje ćete kategorije i u kom procentu i na koji način (4. tip postova) postovati
- Planiraj i Skedžuluj (Plan and Schedule Content)
Kao što naše kolege i klijenti iz ŠKODE kažu, zimi je bilo koja zimska guma BOLjA od bilo koje letnje – tako Vam i mi iz Digitizer-a garantujemo da je bilo koji Social Media Content Calendar (Sošl Medija Kontent kalendar – ili tačnije Kalendar Postovanja na Društvenim mrežama) BOLjI od neimanja pomenutog – zato nas kontaktiraj ODMAH SADA ODMAH.
Made by Mladen Manojlović – CEO @Digitizer