skip to Main Content

Ako ste ikada pitali da li Vam je social media content calendar potreban zamislite ovu situaciju: petak popodne, svi dizajneri ili sve kolege sa kojima radite otišli su svojim kućama na zasluženi odmor, Vi ste u kolima i lagano se kroz gužvu vozite kući i BUUUM – setili ste se da je u nedelju 8.mart tzv. „DAN ŽENA“, sve prodavnice čiji su target prodaje osobe ženske populacije rade! A Vi za Vašeg klijenta, malu – veliku parfimeriju čija vlasnica i sve radnice polažu nade u Vas i Vaš rad, nemate NIŠTA!

Zašto je content calendar važan?

I onda shvatate, nedostaje Vam GLAVNI LIK ovog posta – bloga – čega već (naravno, mi ne umemo i ne znamo još kako da na maternjom jeziku nazovemo izbacivanje magnet tekstova na sopstvenom sajtu), a to je Social Media Content Calendar (što bi rekli u Pljevljima) ili KALENDAR ZA POSTOVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA, po maternjem (a da klijenti mogu da razumeju).

Međutim, pravljenje pomenutog SM content calendara ne počinje tako što uzmete i odštampate kalendar sa google-a, niti tako što kupite kalendar sa pristojnim damama nepristojno (ne)obučenim po predrasudama neophodnim u kamionskim kabinama, niti tako što otvorite Calendar App na Vašem android ili iphone ili trećem uređaju.

Ne.

On se pravi na, nešto, drugačiji način.

Kako bi Vam najlakše, ograničen tekstom i običnim ljudskim rečima, objasnio čemu služi SM content calendar, počeću od toga.

Nabacujem stavke ne bi li pomenuti SOCIAL MEDIA CONTENT CALENDAR približio i običnim ljudima:

  1. Da više nikad ne propustite važne biznis datume Vaše firme, ili Vašeg klijenta
  2. Da vremenski organizujete postove u budućnosti koliko god je to moguće
  3. Da olakšate saradnju sa Vašim timom oko postova
  4. Da možda uštedite vreme
  5. Da efektivno alocirate resurse na pravljenju postova
  6. Da maksimalno razumete koji je kontent najuspešniji za Vaš biznis
  7. Da razumete koji je i kakav je audience – target Vašeg biznisa i kakve su mu navike u koorelaciji sa bivstvovanjem na društvenim mrežama

Ako Vam sve ovo nije dovoljno i mislite da možete – kontenta bez – unapred Vam se zahvaljujem što nama u Digitizeru olakšavate prospecting i dovodite nove klijente.

Kako kreirati social media content calendar?

Pre svega, morate da neverovatno upoznate Vaš biznis.

Bez emocija.

Bez mistike.

Sve njegove SNAGE.

Sve njegove SLABOSTI.

Sve njegove IZAZOVE.

Sve njegove OPASNOSTI.

Onakav kakav je zaista.

Kako se to radi?

  1. Upoznajte Vaš target – gde živi, šta radi, o čemu razmišlja, kad je na društvenim mrežama, čime se bavi, šta radi na društvenim mrežama, šta ga interesuje
  2. Odredite šta je uspeh Vašeg rada i kako ga merite – npr. Koji content dobija najviše lajkova (like-s), komentara (comment-s), šerova (share-s), gledanja (view-s) ili ima najveći ingejdžment (engagement)
  3. Odredite kategorije (slobodan naziv iz Digitizer-a) proizvoda i usluga Vašeg biznisa,a prema kome ćete praviti postove – istorija, proizvodi, usluge, zanimljivosti, aktivacije, popusti, kontesti, nagradne igre
  4. Odredite tipove postova za prethodno navedene kategorije – foto (photo), video, karusel (carousel), kanvas (canvas), hiperlinkovi (hyperlink-s) itd.
  5. Napravite pregled najvažnijih datuma u relaciji sa Vašim biznisom – Praznici, Lansiranje proizvoda ili usluga, Kampanje, Eventi i ostali
  6. Odlučite koliko često ćete postovati (3 posta dnevno, 1 dnevno, na 2 dana…)
  7. Donesite odluku koje ćete kategorije i u kom procentu i na koji način (4. tip postova) postovati
  8. Planiraj i Skedžuluj (Plan and Schedule Content)

Kao što naše kolege i klijenti iz ŠKODE kažu, zimi je bilo koja zimska guma BOLjA od bilo koje letnje – tako Vam i mi iz Digitizer-a garantujemo da je bilo koji Social Media Content Calendar (Sošl Medija Kontent kalendar – ili tačnije Kalendar Postovanja na Društvenim mrežama) BOLjI od neimanja pomenutog – zato nas kontaktiraj ODMAH SADA ODMAH.

Made by Mladen Manojlović – CEO @Digitizer