Skip to content

Mnogi brendovi su već odavno prepoznali potencijal i posebnost društvenih mreža za svoje poslovanje, rast i razvoj, kao i za interakciju i komunikaciju sa svojim potrošačima ili klijentima. Prednosti društvenih mreža za marketing mogu biti vrlo velike.

Medjutim, i pored ogromnog potencijala koji je već dosta vremena prisutan postoje i oni koji još uvek ne vide taj potencijal. I to je donekle jasno jer neki vlasnici biznisa jednostavno ne razumeju kako društvene mreže funkcionišu i koje sve benefite one imaju.

 

7 velikih prednosti društvenih mreža

Stoga, u našem današnjem tekstu vam donosimo neke od najvažnijih prednosti društvenih mreža za poslovanje i razvoj biznisa, koje je izdvojio tim iz Three Girls Media.

Ruka koja skroluje po tabletu na kome se nalaze brjne ikonice povezane sa društvenim mrežama

Isplativo je

Nakon kreiranja prave strategije, aktivnost i postovanje na društvenim mrežama su neograničeni. Ukoliko ste u mogućnosti, možete da objavljujete veliku količinu sadržaja, a u kombinaciji sa pravom marketing strategijom možete postići ozbiljne rezultate.

Što se tiče oglašavanja, Facebook i Instagram neprekidno rade na svom algoritmu i analitika zna da varira u zavisnosti od toga šta oglašavate na društvenim mrežama ali itekako možemo govoriti o nekim prosecima. Za uloženih 1€ na oglašavanje, u Srbiji možete doći do 1000 precizno targetiranih potencijalnih korisnika.

laptop na kome se nalaze poređane gomile novčanih kovanica

Pruža autentičnost

Kada korisnici vide reklamu na društvenim mrežama oni je prepoznaju i vide jasno o čemu se radi. Ukoliko ih reklama privuče i oni posete vaš profil ili stranicu, imate mogućnost da “osvojite” potencijalnog klijenta neplaćenim objavama tj. organskim sadržajem kako ga mi zovemo. Organske objave mogu praviti jedinstvenu priču koja će se svideti vašim pratiocima.

 

Upotpunjuje oglašavanje

Istraživanje pokazuje da 81% potrošača istražuje biznise na internetu pre nego što se odluče na kupovinu. Dok su sa jedne strane plaćeni oglasi aktivni i dovlače potencijalne potrošače i klijente, sa druge strane je potrebno održavati profile i stranice na društvenim mrežama sa neplaćenim i kvalitetnim sadržajem koji će upotpuniti oglašavanje na društvenim mrežama.

 

Pruža kreativnu slobodu

Platforme na društvenim mrežama su sjajan prostor za ispoljavanje kreativnosti koja u kombinaciji sa pravilnom strategijom može napraviti ozbiljno izdvajanje od konkurencije.

maska ljudskog lica iznad koje lebde različiti apstraktni simboli

Pruža mogućnost neprekidne brige o potrošačima i klijentima

Istraživanja pokazuju da 63% korisnika društvenih mreža profile i stranice na društvenim mrežama vide kao korisnički servis – postavljaju pitanja, interesuju se o proizvodima, detaljima, lokacijama i svemu onome što žele da brzo da saznaju. Ukoliko sa druge strane postoji aktivna podrška i neko ko brine o potrošačima, raste njihovo poverenje.

90% korisnika kontaktira brendove direktno putem društvenih mreža.

Više od ⅓ korisnika kontaktira brendove na društvenim mrežama kako bi iskazali odredjeno nezadovoljstvo ili negativno iskustvo vezano za uslugu ili proizvod.

Ukoliko ste aktivni na društvenim mrežama i redovno objavljujete sadržaj, korisnici to prepoznaju i povećava se šansa da vas kontaktiraju.

Društvene mreže grade angažovanu zajednicu

Zahvaljujući redovnim objavama korisnici uče dosta o vašem brendu. Kada korisnik napravi odredjenu interakciju sa brendom (npr. kada lajkuje Facebook stranicu), njegovi prijatelji/pratioci to vide. Tokom vremena, Facebook stranica na ovaj način može da raste sama od sebe, nezavisno od plaćenih oglasa. Naravno da je ovakav način rasta dosta blaži od plaćenih oglasa ali je moguć.

 

Pomaže u SEO-u

Optimizacija sajta za pretraživače je jedan od najvažnijih činilica svake uspešne strategije. Današnje poslovanje je osuđeno na vrlo skromne rezultate ukoliko nije adekvatno zastupljeno na internetu. Postoji mnogo faktora koji utiču na SEO i koji mogu popraviti vašu poziciju u pretraživačima. Mišljenja su podeljena kada se govori o tome koliki uticaj imaju društvene mreže na SEO. Iako su zvanični stavovi na nemaju uticaj, ipak mnogi stručnjaci tvrde sasvim suprotno. O ovoj temi opširnije možete pročitati ovde.  

Prednosti društvenih mreža, prvenstveno u dužem, ali i kraćem vremenskom periodu su od neprocenjivog značaja za mnoge kompanije koje svoje potrošače mogu lako pronaći na društvenim mrežama

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.