Facebook & Instagram Ads.
Jer nekad nije potreban feed.
Facebook i Instagram Ads (Oglasi) za razliku od Google oglasa koji isključivo privlače posetioce na veb sajt ili u slučaju YouTube-a povećavaju gledanost video sadržaja na toj platformi, sadrže više vrsta različitih kampanja.
Iako je, u zavisnosti od cilja kampanje i ciljne grupe, svaka platforma za oglašavanje posebna i značajna na svoj način, Facebook platforma za oglašavanje se odlikuje širokim spektrom mogućnosti, koje ćete pročitati u nastavku.
Kao u slučaju kod Google oglasa, putem Facebook oglasa se takodje mogu dovoditi posetioci na web-sajt, ali i povećati gledanost video sadržaja (u ovom slučaju na Facebook-u).
Pored iznad navedenih, tu su i ostale mogućnosti za oglašavanje:
- Facebook oglasi koji povećavaju svest kupaca o brendu, prezentuju proizvod ili uslugu i dosežu do maksimalnog mogućeg broja ljudi, na odredjenoj lokaciji.
- Facebook oglasi koji podstiču interakciju korisnika u vidu komentarisanja, deljenja i lajkovanja oglasa.
- Facebook oglasi koji služe za prikupljanje leadova (kontakt podaci potencijalnih kupaca).
- Facebook oglasi koji dovode korisnike na App ili Play store i služe za povećanje preuzimanja aplikacija.
- Facebook oglasi koji povećavaju kontaktiranja u inbox (Messenger i/ili Instagram DM).
- Facebook oglasi koji povećavaju broj konverzija, prezentuju konkretne proizvode iz Facebook kataloga, kao i oni koji podstiču korisnike da posete prodavnicu van interneta, tj. na nekoj fizičkoj lokaciji.
S obzirom da je Facebook vlasnik Instagram-a i da su ove dve platforme povezane na dosta načina, oglasi koji se prave za Facebook mogu (i ne moraju) biti oglasi koji se istovremeno prikazuju i na Instagram-u.
Za svaku od navedenih kampanja postoji mogućnost kreiranja ciljne grupe na osnovu lokacije, pola, godina, jezika i specifičnih interesovanja. U zavisnosti od vrste kampanje, vizual koji predstavlja oglas može biti fotografija, više poredjanih fotografija (carousel), kao i video.
Pošaljite nam upit.
Odgovaramo brzo.