skip to Main Content

Za razliku od Google oglasa koji isključivo privlače posetioce na veb sajt ili u slučaju YouTube-a povećavaju gledanost video sadržaja na toj platformi, Facebook oglasi sadrže više vrsta različitih kampanja.

 

Iako je, u zavisnosti od cilja kampanje i ciljne grupe, svaka platforma za oglašavanje posebna i značajna na svoj način, Facebook platforma za oglašavanje se odlikuje širokim spektrom mogućnosti, koje ćete pročitati u nastavku.

 

Kao u slučaju kod Google oglasa, putem Facebook oglasa se takodje mogu dovoditi posetioci na veb sajt, ali i povećati gledanost video sadržaja (u ovom slučaju na Facebook-u). 

 

Pored iznad navedenih, tu su i ostale mogućnosti za oglašavanje:

 

  • Facebook oglasi koji povećavaju svest kupaca o brendu, prezentuju proizvod ili uslugu i dosežu do maksimalnog mogućeg broja ljudi, na odredjenoj lokaciji.

 

  • Facebook oglasi koji podstiču interakciju korisnika u vidu komentarisanja, deljenja i lajkovanja oglasa. 

 

 

  • Facebook oglasi koji dovode korisnike na App ili Play store i služe za povećanje preuzimanja aplikacija.

 

  • Facebook oglasi koji povećavaju kontaktiranja u inbox (Messenger i/ili Instagram DM).

 

  • Facebook oglasi koji povećavaju broj konverzija, prezentuju konkretne proizvode iz Facebook kataloga, kao i oni koji podstiču korisnike da posete prodavnicu van interneta, tj. na nekoj fizičkoj lokaciji.

 

S obzirom da je Facebook vlasnik Instagram-a i da su ove dve platforme povezane na dosta načina, oglasi koji se prave za Facebook mogu (i ne moraju) biti oglasi koji se istovremeno prikazuju i na Instagram-u.

 

Za svaku od navedenih kampanja postoji mogućnost kreiranja ciljne grupe na osnovu lokacije, pola, godina, jezika i specifičnih interesovanja. U zavisnosti od vrste kampanje, vizual koji predstavlja oglas može biti fotografija, više poredjanih fotografija (carousel), kao i video. 

Pošaljite nam upit

popunjavanjem forme ispod ili nas pozovite odmah.

    *Pošaljite upit i kontaktiraćemo Vas putem telefona ili e-mejla!



    Ime i prezime: (obavezno)

    Email: (obavezno)

    Broj telefona: (obavezno)



    Naziv kompanije:



    Planiram profesionalnu optimizaciju društvenih mreža: (obavezno)



    Planirani mesečni budžet za kampanju na društvenim mrežama: (obavezno)



    Planirano vreme kampanje: (obavezno)



    Poruka