Skip to content

Programmatic & Retargeting.

Efikasno privlačenje pažnje potrošača u današnje vreme preopterećenosti informacijama nije lak zadatak. Iz ovog razloga programatik i retargeting oglašavanje danas postaje sve potrebnije i popularnije. Dva podjednako važna dela su remarketing i prospekting.

Remarketing & Retargeting.

Najefikasniji kanal digitalnog marketinga. Kada neko poseti stranicu na sajtu sa određenim proizvodom ili uslugom koji ga interesuju, mala je verovatnoća da će odmah i obaviti kupovinu.

Krenite od svog ličnog iskustva i setiti se kada ste poslednji put kupili nešto, a da niste nekoliko puta o tome razmislili. E, remarketing radi u pravo to. Navodi ljude da razmišljaju, odnosno podseća ih na vaš biznis za koji su iskazali interesovanje. A kako to radi?

Svima se desilo da krene da vas „proganja“ baner sa nekim proizvodom ili uslugom za kojima ste iskazali interesovanje posetivši stranicu web-sajta na kojoj se reklamira i prodaje. Upravo pri toj poseti sajtu potencijalni klijent biva registrovan kao interesent i kao najbolja publika kojoj treba prikazati remarketing baner reklamu.

Prikazujući korisnicima interneta dok surfuju vaše reklamne banere za remarketing, dobijate veću izloženost brenda i postajete prepoznatljiviji vašoj ciljnoj publici, podižete poverenje i povećavate verovatnoću da će kupiti od vas. Upravo ovde leži prednost remarketinga. U velikoj isplativosti i uštedi koju donosi. Ovi oglasi su jedna od najisplativijih opcija koja postoji. Ciljajući ljude koji su već pokazali interes za ono što nudite (čineći ih kvalifikovanijima) trošite manje sredstava nego što biste inače potrošili.

Prospekting.

Prvi korak u prodajnom procesu koji se sastoji od identifikacije potencijalnih kupaca. Cilj prospekting-a je razviti bazu podataka verovatnih kupaca, a zatim sistematski komunicirati s njima u nadi da će preći iz potencijalnih u realne klijente.

Prospekting pomaže da se privuče nova publiku koja će verovatno izvršiti koverziju i postati kupci. Ciljajući profile slične onima vaših već postojećih kupaca, prospekting automatizuje akviziciju novih kupaca. Prospekting koji se još naziva look-alike audiences, similar audiences ili audience modeling, je prvi korak u pravljanju marketinške strategije dobrog prodajnog levka.

Postoje milioni web-sajtova, aplikacija i društvenih mreža koje ljudi svakodnevno pregledaju kroz različite kanale. Upotreba zasebnih platformi za oglašavanje na različitim kanalima za oglašavanje i odabir najboljih mesta za postavljanje reklama postaje sve teži zadatak.

Programatik oglašavanje.

U osnovi automatizovani zakup oglasa na internetu, pomoću softvera, prema tačno određenoj ciljnoj grupi korisnika, bez obzira na kojoj platformi se oni nalaze. Ovo je sistem koji automatizuje procese i transakcije u vezi sa kupovinom i dinamičkim postavljanjem oglasa širom interneta. Programatik oglašavanje omogućava kupovinu i postavljanje oglasa za manje od sekunde. Kroz automatizovane procese, oglašivači licitiraju za impresiju (pojedinačni prikaz oglasa jednom korisniku) na osnovu njene pretpostavljene vrednosti, prema ranije utvrđenim kriterijumima.

Programatik je jedan od najbrže rastućih reklamnih kanala dostupnih biznisima. Zbog svoje praktičnosti, veoma brzo je usvojen. Pre pokretanja programatik kampanje, važno je postaviti cilj i utvrditi da li vam programatik može pomoći da ih ostvarite. U suprotnom možete trošiti budžet predviđen za marketing u prazno. Stoga je najbolje angažovati iskusne stručnjake, koji će rukovoditi i optimizovati vaše kampanje na najbolji mogući način.

Digitizerov tim marketinških stručnjaka posvećeno kreira strategiju vašeg internet nastupa.

Prema izveštaju koji je objavio AdRoll programatik oglašavanje – i posebno retargeting kao taktika – doživljavaju sve veću popularnost zbog svojih sjajnih rezultata.

Pročitaj još.

KONTAKTIRAJTE NAS.

Ponuda je besplatna.

Kreirane digitalne harmonije.

Pročitaj i nauči.

Pitanja i odgovori.

Kreirane digitalne harmonije.

Pročitaj i nauči.

Odgovori na često postavljana pitanja.

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top