Skip to content

Instagram, jedna od najpopularnijih društvenih mreža današnjice, kontinuirano evoluira kako bi zadovoljila potrebe svojih korisnika i marketinških stručnjaka. Kao agencija sa dugogodišnjim iskustvom u vođenju društvenih mreža, uviđamo važnost praćenja trendova kako bi se maksimalno iskoristile mogućnosti ove platforme za oglašavanje.

 

Top 7 Instagram trendova

U ovom blog postu, istražićemo top 7 Instagram trendova koje ne samo da treba pratiti, već i iskoristiti kako biste unapredili svoju marketinšku strategiju.

 

Video sadržaj dominira

Video sadržaj je postao kralj na Instagramu. Kraći video klipovi, Reels-i, IGTV – sve su to formati koji dominiraju Feed-om. Kratki video sadržaji su odličan način za privlačenje pažnje publike jer omogućavaju brzo konzumiranje informacija i angažovanje gledalaca.

Osim toga, Instagram algoritam često favorizuje video sadržaj, dajući mu veću vidljivost u odnosu na statične fotografije.

 

Autentičnost i transparentnost

U današnjem svetu prepunom brendova i reklama, korisnici cene autentičnost više nego ikada pre. Stoga, umesto savršeno korektnih fotografija, fokusirajte se na prikazivanje stvarnih situacija. Deljenje iskrenih priča o vašem brendu i transparentno komuniciranje sa publikom pomoći će vam da izgradite poverenje i lojalnost kod vaših pratilaca.

 

Interaktivni sadržaj

nteraktivni sadržaj je ključ za angažovanje publike na Instagramu. Ankete, upitnici, kvizovi, live video prenosi – sve su to alati koje možete koristiti kako biste podstakli interakciju sa svojim pratiocima.

Ova vrsta sadržaja ne samo da povećava angažovanje, već i omogućava vašoj publici da se oseća uključenom i važnom za vaš brend.

 

Mikroinfluenseri

Dok su makroinfluenseri i dalje prisutni na Instagramu, mikroinfluenseri postaju sve popularniji izbor za brendove. Ovi influenseri imaju manje pratilaca, ali često su specijalizovani za određene niše i imaju izuzetno angažovanu publiku. Saradnja sa mikroinfluenserima može biti vrlo efikasna strategija za dosezanje ciljne publike i izgradnju autentičnih veza sa potrošačima.

 

Story Ads

Story Ads su postali neizostavan deo Instagram oglašavanja. Ove kratke, vertikalne reklame se pojavljuju između Story-ja korisnika i imaju ogroman potencijal za privlačenje pažnje. Iskoristite kreativne načine da ispričate priču o svom brendu putem Story Ads.

Budući da se Stories brzo prebacuju, vaša reklama mora biti brza i efektna kako bi uhvatila pažnju publike.

 

Ephemeral sadržaj

Ephemeral sadržaj, kao što su Story i live video prenosi, privlače pažnju korisnika jer nude trenutne i autentične sadržaje koji nestaju nakon određenog vremena. Ovo je odličan način da se direktno povežete sa svojom publikom, pokažete im “iza scene”, ili ih uključite u događaje u realnom vremenu. Osim toga, ova vrsta sadržaja često podstiče hitne reakcije i angažovanje publike.

 

Eko-svesnost i društvena odgovornost

Sve više korisnika ceni brendove koji se zalažu za očuvanje životne sredine i društvenu odgovornost. Stoga, pokažite svoju angažovanost u ovim oblastima kroz sadržaj koji promoviše eko-svesnost, društvene akcije i podršku zajednici. Ovo može uključivati deljenje informacija o održivim praksama vašeg brenda, učešće u dobrotvornim akcijama, ili podsticanje vaše publike da se pridruže vašim naporima za bolji svet.

 

Instagram je platforma koja se neprestano menja i razvija, ali i pruža brojne mogućnosti za brendove i marketare. Prateći ove sedam ključnih trendova i prilagođavajući svoju strategiju u skladu sa njima, možete maksimalno iskoristiti potencijal ove platforme i ostvariti uspeh.

Zapamtite, konstantno praćenje trendova i eksperimentisanje sa novim strategijama ključno je za održavanje konkurentnosti na Instagramu i postizanje dugoročnog uspeha.

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    Ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      Ime i Prezime*
      Email*
      Broj mobilnog telefona*
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      Izaberite okvirno vreme sastanka?


        Ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


          Ime i Prezime*
          Email*
          Broj mobilnog telefona*
          Na koji način želite da budete kontaktirani*


          Mobile & Mail.

          Linkovi.