Korišćenje Instagram oglasa postalo je neizostavan deo marketinga za sve brendove, bez obzira na njihovu…
Poznato je da Instagram stalno radi na poboljšanju korisničkog iskustva i često nas iznenadi sa nekim novim dodatkom koji može biti od koristi svim korisnicima. Uglavnom to bude pozitivna promena jer platforma kao što je Instagram dosta istražuje potrebe korisnika pre uvodjenja neke nove opcije u okviru platforme.
Zakazivanja Live Stream-a
Nedavno nam je stigla sjajna novost sa Instagram-a, a o čemu se tačno radi, možete saznati u nastavku bloga.
Instagram je dodao novu opciju u okviru aplikacije za zakazivanje live uključenja. Pored toga što će korisnik moći da sheruje zakazani live u vidu posta, pratioci će moći u okviru objave da uključe podsetnik kako bi dobili obaveštenje na dan emitovanja live uključenja.
Korisnik će moći da zakaže live uključenje do 90 dana unapred iz Live composer-a, koje može da sadrži opis live-a, kao i tagove za proizvode, (ukoliko ih korisnik ima i promoviše) koji otvaraju jednu novu mogućnost koju ćete pročitati u nastavku.
Kako to tačno izgleda možete pogledati u objavi ispod.
Podsticanje live stream kupovine
Ono što zapravo Instagram želi da razvije je kupovina proizvoda uživo – live stream shopping events, odnosno podsticanje i povećanje kupovine u okviru platforme. Tik Tok takodje, istražuje istu mogućnost, nakon što su u Kini postigli uspeh sa kupovinom uživo.
Trgovina uživo u Kini je toliko doživela popularnost da se za manje od 5 godina transformisala u maloprodajnu industriju i pokazala kao glavni prodajni kanal. U istraživanju koje je sprovedeno 2020. godine, dve trećine kineskih potrošača je reklo da su u prošloj godini kupili proizvode putem live stream-a.
Potencijal za ovaj način prodaje je ogroman i zato Instagram i Tik Tok žele na vreme da prisvoje deo budućeg tržišta. Procenjuje se da bi prodaja putem live uključenja mogla činiti 10-20% celokupne kupovine na internetu do 2026. godine. (McKinsey).
Nova opcija zakazivanja live uključenja na Instagramu priprema teren za spomenutu mogućnost. Korisnici mogu postaviti podsetnik u okviru najave za live uključenje i na taj način se spremiti za kupovinu.
Možda ovo trenutno i ne deluje kao veliko otkriće ali nakon svega navedenog, ova mogućnost može označavati početak velike novine u online trgovini.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer