Skip to content

Facebook Instant Experience (Facebook Canvas) je prikaz na celom ekranu nakon što neko klikne na vašu Facebook objavu na mobilnom uređaju. Potpuno je optimizovan za mobilne uređaje i dizajniran je da privuče pažnju. Može se predstaviti i kao ‘’mini website’’.

Neki od elemenata koje možete koristiti u Facebook Instant Experience-u su video snimci i fotografije, carousel sa slikama koje spajanjem možete menjati, zatim tilt to pan slika koju naginjanjem telefona možete okretati kao i button na kraju koji je u stvari CTA dugme.

 

Kako se pravi Facebook Instant Experience?

Facebook Instant Experience ne možete praviti i objaviti sa telefona, kao što je to slučaj sa ostalim objavama poput Photo, Video, Hyperlink. Da bi ste ušli u podešavanja za kreiranje Facebook Instant Experience-a, u okviru vaše Facebook stranice, idite u Tab ‘’Publishing Tools’’ i na dnu ćete pronaći oznaku za Facebook Instant Experience.

Elemente dodajete klikom na dugme ‘’Add Components’’. Kako dodajete različite elemente i gradite vaš Instant Experience, sa desne strane možete pogledati kako će to izgledati kada neko otvori na Facebook-u ili Instagram-u.

Vrste elemenata

Postoji nekoliko različitih elemenata koje imaju različita svojstva i koje možete bilo kojim redom unositi (umesto Header elements koji se nalazi na vrhu, fiksiran).

Header je slika koja se nalazi fiksirana na vrhu Instant Experience-a i za razliku od ostalih elemenata možete imati samo jedan Header element u vašem Instant Experience-u. Ukoliko nemate sliku ili logo, možete koristiti običan tekst u zaglavlju.

Slika ima nekoliko opcija, na primer klik na sliku možete voditi na dodeljen link. Kada upload-ujete sliku možete izabrati da li će slika biti Fit to Width (ovo je opcija gde je moguće dodeliti link) i Fit to Height (ovde se slika možete okretati naginjanjem telefonu na levu ili desnu stranu).

Video mora biti ispod 2 minuta u .mp3 ili .mov formatu. Slično kao i kod slike, možete izabrati Fit to Width ili Fit to Height opciju, osim što ovde nije moguće dodeliti link.

Button sadrži dodeljen link i može voditi na vaš website, App store ili drugi Instant Experience. Button možete uređivati (izbor, veličina i boja fonta, stil button-a, boja pozadine). Takođe, možete fiksirati button za dno vašeg Instant Experience-a.

Carousel je serija kartica sa slikama. Možete dodati najviše 10, a najmanje 2 slike, a svaka slika može imati poseban dodeljen link.

 

Da li zaista radi?

Glavno pitanje koje se postavlja: ,,Da li zaista korisnici gledaju Instant Experience i da li donosi rezultate?

Facebook Instant Experience skoro da nema vreme učitavanja, otvara se odmah i čak 15 puta je brži od standardne web stranice koju otvarate sa telefona. Na privlačan, zanimljiv i nesvakidašnji način privlači publiku, jer ga ne koristi veliki broj kompanija zbog složenosti procesa izrade samog Facebook Instant Experience-a.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top