U današnjem digitalnom dobu, efikasne Google Search kampanje postale su neizostavan deo svake marketinške strategije.…
Prema najavama iz Google-a od 30. septembra 2019. u Google Ads-ima biće uklonjen podatak o prosečnoj poziciji reklame. Iako je ova promena najavljivana još sa početka ove godine, tačan datum njenog uvođenja nije bio poznat.
Promene u Google Ads
Kao rezultat uklanjanja metrike prosečne pozicije, sledeće stavke će biti onemogućene:
- redovi koji pokazuju prosečnu poziciju
- prilagođene kolone koje koriste prosečnu poziciju
- sačuvani izveštaji koji su filtrirani prema prosečnoj poziciji
- sačuvani filteri prema prosečnoj poziciji
Razlog za ovo je uvođenje dve nove opcije, a to su absolute top impression i top impression. Ove nove metrike pružaju jasniji prikaz mesta gde se oglasi zaista prikazuju u SERP-u.
Zvanično iz Google-a
U svom zvaničnom saopštenju iz februara iz Google-a su najavili: „Uz dostupnost ovih novih metrika za razumevanje pozicije reklame, planiramo da ugasimo opciju prosečne pozicije u septembru ove godine. Ako trenutno koristite ovaj parametar, preporučujemo vam da počnete da koristite nove metrike prilikom merenja i optimizacije pozicije ma kojoj se pojavljuju vaše reklame“.
Google preporučuje upotrebu ovih novih metrika kao alternativu za isključenu opciju prosečne pozicije reklame.
Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer