skip to Main Content

Krajem godine Facebook, i ostali brendovi u njegovom vlasništvu (Instagram, Messenger, WhatsApp..) promenio je ime kompanije u Meta . Kao i periodu pre promene, i Facebook i Instagram aplikacije su imale redovna ažužiranja.

U našem novom blogu pogledajte najnovije promene na Instagram-u i Facebook-u.

 

Novi alati za pretragu kompanija u okviru Instagram maps

Instagram je uveo novu funkciju u okviru Instagram mapa koja pruža korisnicima informacije o lokalnim preduzećima.

Nova opcija nudi korisnicima opciju da istražuju lokacije, da filtriraju pretragu po kategorijama poput salona za lepotu, restorana, kafića. Korisnici će takođe moći da vide više sadržaja povezanog sa određenim lokacijama, poput objava i Instagram story-ja iz iskustva drugih korisnika Instagrama.

Pored navedenog, korisnici će moći da sačuvaju željene lokacije (slično kao kod objava) i da share-uju određenu lokaciju preko DM-a.

 

Facebook feed ažuriranje

Kao što se može videti u jednoj od poslednjih objava Marka Cukenberga , glavni interfejs Facebook-a će biti podeljen na ‘’Home’’, koji prvenstveno prikazuje preporučeni sadržaj za zabavu i na novu karticu ‘’Feeds’’, gde će biti prikazane objave prijatelja, omiljenih grupa i stranica i slično.

U kartici ‘’Home’’ moći ćete da istražujete novi sadržaj, zanimljive Facebook Reels i Story-je i služiće kao mehanizam sa otkrivanje novog, interesantnog sadržaja.

Kartica Feeds pruža jednostavan način za pristup sadržaju vaših prijatelja, stranica sa kojima ste već povezani na Facebook-u.

 

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković – Senior Account Manager @Digitizer