skip to Main Content

Kao i svake godine, sajt Data Reportal u saradnji sa We Are Social i Hootsuite objavljuje izveštaj o digitalnom svetu. Za potrebe ovog izveštaja korišćeni su alati poput Statista-e, SemRush-a, GWI i sličnih.

 

Najzanimljivija statistika korišćenja interneta u 2022. godini

Kada govorimo o korisnicima mobilnih uređaja na globalnom nivou, više od dve trećine svetske populacije koristi mobilni telefon – 67.1% ukupne populacije.

Broj korisnika interneta na globalnom nivou je takođe u porastu. Trenutno je u svetu oko 4.95 milijardi korisnika interneta tj 62,5% ukupne svetske populacije.

Društvene mreže i dalje nastavljaju da vladaju internet svetom. Pretpostavlja se da početkom 2022. godine ima oko 4.62 milijardi korisnika društvenih mreža, tj 58.4% ukupne svetske populacije. Porast u iznosu od 10% u odnosu na prošlu godinu.

S obzirom da je broj korisnika društvenih mreža u porastu, očekuje se da će doseg društvenih mreža obuhvatiti oko 60% svetske populacije negde tokom 2022. godine.

 

Još zanimljivih podataka

Prosečna osoba provodi sve više i više vremena online. U 2022. godini, prosečan korisnik interneta provodi 7 sati dnevno na internetu, na bilo kom uređaju. Tako da ako recimo spava oko 7-8 sati, prosečan korisnik interneta provodi 40% vremena dok je budan online.

Vreme provedeno na društvenim mrežama je takođe u porastu, danas prosečan korisnik društvenih mreža provodi 2 sata i 27 minuta dnevno koristeći društvene mreže.

Facebook je i dalje najkorišćenija društvena mreža. Broj korisnika je 2.91 milijardi a prati ga YouTube sa 2.56 milijardi aktivnih korisnika. Iako Meta nije izbacila zvaničan podatak u protekloj godini u vezi WhatsAppa, smatra se da je broj najmanje 2 milijarde aktivnih korisnika na mesečnom nivou. Instagram je na mestu 4 sa skoro 1.5 milijardi korisnika, WeChat je 5. dok je TikTok na šestom mestu sa milijardu korisnika.

U odnosu na 2020. godinu, Ad Reach Instagram-a je porastao sa 928 miliona na 1.47 miliardi.

Najtraženiji YouTube pojmovi su: song, songs, dj, dance, new song, tik tok, karaoke, minecraft, cartoon.

Smatra se da se godišnje utroši oko 154 milijarde američkih dolara na oglašavanje na društvenim mrežama.

Kompletan izveštaj možete pronaći na linku Global Overview Report.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Back To Top