skip to Main Content

Remarketing kampanje su važan deo Google Ads strategije.

U svetu je sve više uređaja povezanih na internet, i da biste ponovo prikazali oglas posetiocima sajta, remarketing je jedan od najefikasnijeg kanala digitalnog marketinga. Remarketing kampanje su važan deo Google Ads strategije.

 

Google Ads Remarketing

Kako bi remarketing kampanja bila uspešna, podešavanja i postavke ovde imaju ključnu ulogu.

U našem novom tekstu pokrićemo nekoliko postavki i saveta prilikom kreiranja remarketing kampanje na Google Ads platformi.

 

Google Tag

Kako bi remarketing kampanja počela se da prikazuje, neophodno je podesiti praćenje na vašem sajtu. Većina sajtova koristi Google analitiku i prati korisnike putem Google tag-a.

Ukoliko ručno dodajete na sajt ovaj kod, morate ga postaviti odmah nakon <head> oznake na svakoj stranici sajta.

 

Kreiranje lista – segmentacija publike

Nakon što potvrdite da je sve u redu sa postavljenim tag-ovima, važno je da odredite kome želite da ponovo prikazujete oglase. Ukoliko nemate veliki broj posetilaca, možete jednostavno odabrati opciju ‘’All visitors’’.

Takođe treba imati u vidu da segment publike koji odaberete ne bude previše mali. U tom slučaju će oglasi imati dosta poteškoća sa prikazivanjem.

Liste, tj. segmente publike možete praviti u Google analitici ili Google Ads platformi.

Da biste u novoj verziji Google analitike kreirali poseban segment publike – ‘’Audience’’ idite na Configure i zatim Audience Definitions. Ovde možete birati korisnike koji su posetili određenu stranicu, pročitali blog, dodali proizvod u korpu i slično.

Kada kreirate segment publike, preostaje vam da je importujete u Google Ads platformu.

 

Kreiranje Remarketing kampanje

Remarketing kampanje se prave na sličan način kao i standardne Google Search i Display kampanje. Razlika je u postavkama.

Počnite sa nazivom kampanje, odredite budžet i trajanje kampanje. Kada dodate publiku, izaberite opciju ‘’Targeting’’ umesto ‘’Observation’’.

Dodajte želene oglase i pokrenite kampanju.

U prvim danima obratite pažnju  da li se oglasi uopšte prikazuju (zavisi od veličine publike koju ste izabrali).

Remarketing je mnogo više od ciljanja određene grupe korisnika. On povezuje tehnologiju, publiku i plasiranje poruke.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer