Skip to content

U svetu digitalnog oglašavanja, gde se konkurencija neprestano širi, umetnost dizajniranja privlačnih vizuala postaje ključni element za postizanje uspešnih kampanja na Google Display mreži. Vizuali koji odjekuju kod publike ključni su za uspeh kampanja na Google Display mreži multimedijalnog oglašavanja.

Pravljenje slika koje ne samo da privlače pažnju već i podstiču potencijalne kupce na akciju je umetnička forma, slična slikanju remek dela koje se gledaocu obraća na dubokom nivou. Svaki baner, svaka grafika postaje portal za priču o brendu, pozivajući prolaznika da zakorači u svet mogućnosti i otkrića. Međusobna igra boja, tipografije i kompozicije spaja se u harmoničnu simfoniju koja privlači pažnju publike usred kakofonije digitalne arene.

 

Kako dizajnirati privlačne vizuale za Google Display

Kao dugogodišnji stručnjaci u oblasti marketinga sa posebnim fokusom na Google platformu, želimo da podelimo sa vama nekoliko ključnih strategija koje će vam pomoći da stvorite vizuale koji ne samo da privlače pažnju, već i konvertuju posmatrače u kupce.

 

Jasno i jednostavno

Prvi korak ka uspešnom dizajnu oglasa je postizanje jasnosti. Vaša poruka treba biti jednostavna i neposredna. Koristite se minimalnim tekstom, fokusirajući se na suštinske informacije. Oglašivački materijal ne sme zbuniti posmatrače; naprotiv, trebalo bi da ih inspiriše na akciju.

Kada govorimo o stvaranju jasnih i jednostavnih vizuala za Google Display kampanje, ključno je razumeti da korisnici često brzo pregledaju veliki broj oglasa. U tom kontekstu, jednostavnost postaje izuzetno važna. Prvi korak je identifikacija glavne poruke ili akcije koju želite da korisnici prepoznaju. Fokusirajte se na ključnu vrednost vaše ponude i postarajte se da ta poruka bude neosporno jasna.

 

Usklađenost sa brendom

Odgovarajući brending je ključan. Boje, fontovi i stilovi trebaju biti dosledni sa vašom brend strategijom. Ovo stvara prepoznatljivost brenda, povećavajući poverenje korisnika i podstičući ih da istraže vašu ponudu. Vaši Google Display oglasi trebaju odražavati suštinu i vrednosti vašeg brenda, stvarajući dosledan doživljaj koji će korisnici povezati sa vašom kompanijom.

 

Korišćenje visokokvalitetnih slika

Visokokvalitetne i relevantne slike ne služe samo kao dekor, već́ i kao ambasadori vaše poruke, prenoseći poruku o izuzetnosti i obećanjima vašeg brenda. One ne samo da moraju biti upečatljivi, već i duboko protkani samom suštinom onoga što nudite, osiguravajući da svakim pogledom gledalac bude uvučen u narativ koji je u skladu sa njihovim težnjama i željama. Pedantan odabir ovih vizuelnih elemenata ne može se preceniti; to je razlika između prolaznog pogleda i dugotrajnog, angažovanog pogleda koja može značiti uspeh vaše vizuelne komunikacije.

Visokokvalitetne slike igraju ključnu ulogu u privlačenju pažnje. Mutne i nejasne slike mogu odbiti potencijalne kupce. Investirajte u profesionalne fotografije koje jasno komuniciraju vašu poruku i poboljšavaju percepciju vašeg brenda.

 

Efikasno korišćenje prostora

Efikasno korišćenje prostora na Google Display oglasima zahteva razumevanje ograničenja i važnost svakog piksela. Ključ je postavljanje ključnih elemenata u središte oglasa, gde će privući najviše pažnje.

Koristite središnji deo oglasa za glavnu poruku ili proizvod koji promovišete. Razmislite o kreativnim načinima postavljanja brendiranih elemenata, poput logoa ili slogana, kako bi odmah privukli pažnju gledalaca. Ovo je prostor gde treba da dominira vaša osnovna poruka ili proizvodna ponuda.

Različiti formati oglasa pružaju različite mogućnosti za kreativni raspored elemenata. Prilagodite svoj dizajn dimenzijama oglasa kako biste maksimalno iskoristili prostor.

 

Poziv na Akciju (CTA)

Vaš vizualni dizajn treba da sadrži snažan poziv na akciju. Postavite ohrabrujuće CTA poput “Kupi odmah”, “Isprobaj besplatno” ili “Otkrij više”. Jasna i precizna akcija motiviše posmatrače da preduzmu korak ka konverziji.

Unošenje jasnoće u CTA sa jezikom orijentisanim na akciju transformiše pasivne čitaoce u dinamične učesnike, pripremajući ih za sledeći korak. Putovanje kulminira stvaranjem naredbodavnih CTA dugmadi, dizajniranih da stoje kao svetionici u moru sadržaja, a njihova istaknutost predstavlja jasan poziv za dalje angažovanje, dovršavajući krug ubedljive komunikacije.

 

Animacije i interaktivnost

Dinamički vizuali mogu dramatično poboljšati angažovanje. Dodavanje suptilnih animacija ili interaktivnih elemenata može privući dodatnu pažnju. Oprezno koristite ove elemente kako ne biste odvukli fokus od ključne poruke oglasa.

Animirani elementi mogu privući pažnju gledalaca i naglasiti ključne poruke. Na primer, postavljanje suptilnih pokreta oko proizvoda ili istaknutih reči može privući pažnju bez ometanja glavne svrhe oglasa. Obratite pažnju na brzinu animacija kako biste održali ravnotežu između atraktivnosti i jasnoće.

 

Sezonske promocije i trendovi

Prilagodite svoje vizuale trenutnim sezonskim promocijama ili trendovima. Ova prilagodljivost ne samo da održava kampanju svežom, već i pokazuje da vaš brend prati aktuelnosti, povećavajući relevantnost među potrošačima.

 

Testiranje i optimizacija

Nakon lansiranja kampanje, redovno testirajte različite verzije vizuala. Analizirajte performanse oglasa koristeći relevantne KPI-je. Na osnovu rezultata testiranja, vršite optimizaciju kako biste poboljšali efikasnost kampanje tokom vremena.

 

Dizajniranje vizuala za Google Display kampanje zahteva pažljivu kombinaciju kreativnosti, strategije i konstantnog praćenja rezultata. Implementiranje ovih saveta, stvorićete vizuale koji ne samo da privlače pažnju, već i oglase koji efikasno vode korisnike od prvog kontakta do konverzije.

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.