Skip to content

Uvek zvuči obećavajuće na početku. “Zaista sam naporno radio na svom sajtu. Uložio sam mnogo vremena i truda u to, ali jednostavno ne dobija nikakav odziv. Da li možete da pogledate?”

Ne želim da gledam. Jer već znam šta ću pronaći. I to me samo rastužuje.

Dobar dizajn sajta. Savršeno pristojni naslovi. Pažljivo, čak i mukotrpno napisani članci, koji opisuju 7 načina da uradite neku stvar.

Ovaj bloger je učio i to je odlično. Volimo marketing strategiju kreiranja sadržaja. Ali ne kada pisci zaborave ono najvažnije: Niko nema vremena ili dovoljno koncentracije da čita dosadan sajt.

Zašto to radimo? Zašto pokrećemo novi sajt, kada već postoje stotine sličnih sajtova?”

 

Prestanite da budete dosadni

Ovako počinje zanimljiv članak koji je napisala Sonia Simone, jedan od osnivača Copyblogger Media za sajt Copyblogger.

Sonia kaže da postoji jedan osnovni razlog zašto se objavljuje toliko dosadnog sadržaja, a to je – strah da se to nekom neće svideti!

“Ne želimo da koristimo neobičnu reč, jer se to nekome neće svideti.

Ne želimo da pokrećemo tešku temu ili kontroverzno pitanje, jer se to nekome neće svideti.”

 

Zaboravili smo kako je bilo

Sonia Simone je uporedila odrasle ljude sa decom. 

“Ako ikada budete imali priliku da provedete vreme sa veoma malom decom, primetićete nešto – nijedno dete nije dosadno.

muškarac seci za računarnom i dosađuje se

Njihove misli, njihovi izrazi lica, njihova gledišta, njihove divlje strasti – to nisu dosadni ljudi.

Deca nisu dosadna iz dva razloga:

  1. Njima je bizarno duboko stalo do stvari.
  2. Oni ne znaju da nije u redu da budu ono što jesu.

 

Reč-dve o poštenju i nečuvenosti

“Prilično je lako razbesneti ljude da biste privukli njihovu pažnju. U stvari, lakše je nego ikad. Ali maltretiranje drugih ljudi kako bi se privukla pažnja nije „autentičnost“. To je samo maltretiranje. A uspeh do kojeg to vodi je kratkotrajan i plitak, ako do njega uopšte dođe.”

 

Šta uraditi drugačije

“Dakle, ne zagovaram da se vratite gaženju, vrištanju ili bacanju stvari (kao kada ste bili deca). 

Odrastanje je fantastično. Volim odrasle.

Ono što ja zagovaram je da ponovo nađete naviku da govorite istinu o tome ko ste.”

I na kraju, najvažnija stvar koju možete da uradite da okončate užasan ciklus dosadnog pisanja je da pišete sopstvenim glasom. Vašim iskrenim, neustrašivim glasom. Čak i ako to smeta ljudima. Čak i ako to čini ljude nervoznim. Ne radi se o tome da budete glasni. Radi se o tome da budete stvarni.

saobraćajni znak pored ceste sa natpisom authencity

Sonia kaže da nikada ne možete pomešati dva glasa koja su autentična. Uvek ćete prepoznati stil pisanja nekoga ko koristi svoje reči. Svaki čovek i svaki stil pisanja je poseban, i kako ona smatra – nekad tvrdoglav, možda ponekad i pomalo nemiran. I svaki od njih treba da poziva na akciju. 

Ona završava svoj tekst rečenicom: “Molim vas, molim vas, prestanite da potkopavate sav svoj naporan rad tako što ćete se plašiti da iskoristite svoj pravi glas. Svet mora da zna šta iskreno imate da kažete.”

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

 

Izvor: copyblogger.com

Made by Ana Korolija – Senior Copywriter @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top