Skip to content

Facebook i dalje predstavlja veoma važnu platformu preko koje biznisi ostvaruj kontakt sa svojom ciljnom publikom. Naročito sa onom malo starijom koja je ostala verna ovoj društvenoj mreži, ili pak ne voli preterano da eksperimentiše i upoznaje nove stvari. Sa milionima korisnika koji svakodnevno skroluju kroz svoje fidove, kreiranje ubedljivih Facebook oglasa je od suštinskog značaja za privlačenje pažnje i podsticanje angažovanja.

 

Kako da kreirate ubedljive Facebook oglase

U ovom tekstu istražićemo osam proverenih saveta koji će vam pomoći da kreirate copy Facebook oglasa koji ne samo da privlači interesovanje publike, već i maksimalno povećava engagement.

 

Prilagodite copy svojoj publici

Razumevanje vaše ciljne publike nije samo poznavanje njihove demografije; radi se o udubljivanju u njihovo ponašanje, preferencije i motivacije. Sprovedite sveobuhvatno istraživanje tržišta da biste kreirali detaljne buyer persona koje predstavljaju vaše idealne kupce. Identifikujte platforme koje posećuju, sadržaj sa kojim se bave i izazove sa kojima se suočavaju.

Kada definišete svoju publiku, govorite njenim jezikom. Prilagodite svoj oglas tako da odgovara njihovim specifičnim potrebama i željama. Ako vaša publika bolje reaguje na neobavezan i razgovorni ton, uključite to u svoj copy. S druge strane, ako je profesionalizam ključan, pobrinite se da vaš jezik bude u skladu sa tim očekivanjima.

 

Počnite sa efektnim naslovom

Naslov je prva stvar koju korisnici primete. Napravite sažet i privlačan naslov koji saopštava vrednost vašeg proizvoda ili usluge. Koristite moćne reči, brojeve ili ubedljivo pitanje da biste izazvali radoznalost i podstakli korisnike da pročitaju više.

Naslov služi kao kapija za vaš Facebook oglas, što ga čini ključnim za privlačenje pažnje publike u deliću sekunde. Snažan naslov treba da bude i ubedljiv i koncizan, da isporučuje osnovnu poruku vašeg oglasa. Koristite moćne reči koje izazivaju emocije, radoznalost ili hitnost. Uključite brojeve ili statistike da biste dodali kredibilitet i privukli poglede.

 

Fokusirajte se na prednosti, a ne na karakteristike proizvoda

Ključno je da pomerite fokus sa karakteristika proizvoda na prednosti koje su usredsređene na kupca. Dok funkcije pružaju bitne detalje o vašoj ponudi, prednosti govore direktno o vrednosti koju donosi vašoj publici. Umesto da samo navodite specifikacije, skicirajte živopisnu sliku o tome kako vaš proizvod ili usluga mogu pozitivno uticati na živote vaših kupaca.

Razmotrite probleme sa kojima se vaša ciljna publika suočava i artikulišite kako vaše rešenje rešava te izazove. Na primer, ako reklamirate fitnes proizvod, nemojte samo da ističete njegove tehničke specifikacije; naglasiti kako pomaže korisnicima da postignu svoje ciljeve u vezi sa fitnesom, što dovodi do zdravijeg i ispunjenijeg načina života.

Predstavljanjem prednosti, stvarate blisku i emocionalno rezonantnu vezu sa svojom publikom. Veća je verovatnoća da će se ljudi angažovati sa oglasom koji govori o njihovim željama, težnjama ili bolnim tačkama, čineći da osećaju da je vaša ponuda posebno prilagođena njihovim potrebama.

 

Iskoristite društveni dokaz

Veća je verovatnoća da će ljudi verovati proizvodu ili usluzi koju drugi podržavaju. Uključite društvene dokaze kao što su svedočenja, recenzije korisnika ili studije slučaja u svoj oglas. Isticanje pozitivnih iskustava stvarnih kupaca gradi kredibilitet i podstiče poverenje među potencijalnim kupcima.

 

Stvorite osećaj hitnosti

Podstaknite hitnu akciju uključivanjem osećaja hitnosti u svoj oglas. Vremensko ograničene ponude, ekskluzivne ponude ili odbrojavanja stvaraju strah od propuštanja (FOMO), primoravajući korisnike da kliknu i angažuju se pre nego što prilika prođe.

 

Neka oglas bude sažet

Korisnici Facebook-a imaju kratak raspon pažnje, tako da vaš oglas treba da bude koncizan i lak za skeniranje. Podelite svoj tekst na kratke pasuse, koristite tačke i uključite privlačne vizuelne elemente. Ovo ne samo da poboljšava čitljivost, već i održava korisnike angažovanim.

 

Koristite privlačne slike

Slika vredi hiljadu reči, a to važi i za oglase na Fejsbuku. Izaberite privlačne vizuelne elemente koji su u skladu sa vašim brendom i dopunjuju vašu poruku.

Slike treba da budu relevantne, kvalitetne i da rezonuju sa emocijama koje želite da izazovete.

 

Uključite snažan poziv na akciju (CTA)

Vodite korisnike korak po korak tako što ćete uključiti jasan i ubedljiv poziv na akciju. Bilo da je u pitanju „Kupite odmah“, „Prijavite se danas“ ili „Saznajte više“, vaš poziv na akciju treba da bude orijentisan na akciju i usklađen sa ciljevima vaše kampanje.

 

Kreiranje privlačnih Facebook oglasa je i umetnost i nauka. Razumevanjem svoje publike, korišćenjem uverljivih tehnika i uključivanjem privlačnih vizuelnih prikaza, možete da kreirate oglase koji ne samo da privlače pažnju, već i podstiču značajno angažovanje. Primenite ovih osam saveta, eksperimentišite i usavršite svoj pristup zasnovan na analitici da biste kontinuirano poboljšavali učinak vaših Facebook reklamnih kampanja.

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.