Kao i prethodnih godina, Google objavljuje izveštaj sa najtraženijim pojmovima i trendovima u pretrazi. Liste…
Google Mape su jedna od aplikacija čijem usavršavanju je Google posvetio najviše vremena , a rezultati govore sami za sebe. Google Mape su jedan od najuspešnijih proizvoda kompanije. Era korišćenja fizičkih mapa ili karti je već odavno za nama. Sa dramatičnim povećanjem upotrebe mobilnog interneta i mobilnih uređaja, relevantnost Google Mapa je u porastu za sve vrste preduzeća.
Zašto su Google Mape važne?
- Današnje digitalno okruženje vrti se oko upotrebe mobilnih uređaja, a 80% korisnika interneta poseduje pametni telefon ili neki drugi prenosivi uređaj.
- Preko polovine Google pretraga obavljenih na mobilnom uređaju vrši se sa namerom da se pronađe lokalno preduzeće, usluga, proizvod ili informacija.
- Google Mape su istaknute na mobilnim uređajima za korisnike koji traže lokalna rešenja. Kao rezultat, marketing na Google Mapama nudi neverovatnu izloženost oglašavanju za bilo koju kompaniju.
- Google Mape prikazuju opšte informacije o brendu i preduzećima, kao što su radno vreme, fizička lokacija, recenzije klijenata, kao i uputstva za dolazak do same lokacije.
Google mape u marketingu
Upotreba Google Mapa u marketingu nije ništa drugo nego da se Google Mapa funkcionalno iskoristi kako bi se biznis predstavio na Google Mapama kada potencijalni kupac traži proizvod ili uslugu koji se odnose na vaše poslovanje. Svako malo preduzeće koje se oslanja na lokalne kupce može imati koristi od ove strategije.
Marketing na Google Mapama je proces korišćenja ove funkcije za olakšavanje pronalaska vašeg preduzeća. Iako ovo može biti vrlo korisno za velike kompanije, još je neophodnije i važnije za manja preduzeća. Klijenti vrlo brzo donose odluke o kupovini na osnovu reputacije i recenzija preduzeća na mreži, a oba ova parametra mogu se naći na spisku Google Mapa. Pored toga, kupci mogu brzo da odu na sajt preduzeća, pronađu uputstva za dolazak na lokaciju i pozovu preduzeće direktno u rezultatima Google Mapa.
S obzirom da većina korisnika mobilnih uređaja ima uključenu opciju pronalaženja lokacije na kojoj se nalazi pretraživači Google želi da koristimo Mape za pronalaženje lokalnih preduzeća! U Google-ovoj studiji otkriveno je da je 50% ljudi koji su izvršili lokalnu pretragu na svojim pametnim telefonima, a 34% onih na tabletima ili desktop računarima, posetilo fizičku lokaciju prodavnice u roku od jednog dana. Mislimo da su ovi podaci i više nego dovoljni da vas uvere u važnost korišćenja Google Mapa.
Google My Business je besplatna Google-ova alatka za preduzeća. Google My Business na Google-u omogućava preduzećima i organizacijama da upravljaju svojim prisustvom na mreži u Google proizvodima, kao što su Mape (Maps) ili Pretraga (Search).
Korišćenjem Google My Business-a moći ćete da upravljate podacima o preduzeću, da komunicirate sa klijentima i da razumete i proširite svoje prisustvo. Primarna razlika između Google My Business-a i Google Maps je u tome što će Google Maps prikazati lokaciju vašeg preduzeća i pružiti uputstva o tome kako doći do nje, dok će My Business pružiti sve neophodne informacije koje ljudi koji posluju sa vama moraju da znaju. Više o značaju i korišćenju Google My Business možete saznati ovde.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer