skip to Main Content

Kada napravite savršen Google oglas, preostaje vam još da ga prikažete pravoj osobi i u pravom trenutku. Kada govorimo o Google Display oglasima platforma Google Ads nudi nekoliko razičitih načina ciljanja oglasa.

Ključne reči u Google Display kampanji

Targetiranje po ključnim rečima je jedna od opcija na Google Display mreži. Na primer ako znate da vaši kupci pretražuju igračke za decu, ili edukativne igre za decu možete dodati ključne reči povezane sa ovim terminima. Google platforma će pronaći relevantne sajtove koje sarže ključne reči kao i publiku koja je zainteresovana za iste.

 

Jedan od saveta je da napravite nekoliko Ads grupa za svaku vrstu proizvoda. Na primer ako prodajte igračke za decu, jedna Ads grupa može biti igračke za dečake, a druga igračke za devojčice. Svaka Ads grupa će imati svoje ključne reči, tako da recimo igračke za dečake će sadržati ključne reči povezane sa igračkama za dečake – autići za decu, auto staze itd.

Teme

Targetiranje po temama prikazuje vaše oglasi na sajtovima po temama koje izaberete. Teme su raznovrsne i to može biti umetnost, automobili, sport, shopping, nauka i razno. Targetiranje po temama vam omogućuje da dođete do šire publike.

Placements

Targetiranje po plasmanu vašeg oglasa je u stvari odabir određenih sajtova, YouTube kanala i snimaka gde želite da se vaš oglas prikazuje. Glavni cilj je da prikazujete vaše oglase tamo gde se nalaze vaši kupci. Ukoliko znate šta pretražuju vaši potencijalni kupci, koje YouTube kanale posećuju onda je ovo pravi izbor za vas.

Pored navedenih postoji još nekoliko načina targetiranja na koje možete dopreti do određene publike. Navešćemo nekoliko načina putem kojih možete suziti vašu ciljnu grupu:

  • Demografija
    • Godine
    • Pol
    • Bračni status
    • Prihod domaćinstva, trenutno nije moguć u našoj zemlji

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Back To Top